جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، انقلاب اسلامی را انقلابی ایستاده و مقاوم در برابر همه ابرقدرت‌های مستکبر و ظالم عنوان کرد و گفت: این ایستادگی و مقاومت امروز بر همه جریان‌های مقاومت در دنیا تاثیر گذاشته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

سرگرد سید جلیل قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازصومعه‌سرا با بیان اینکه جریان مقاومت الگو گرفته از جریان انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: در این مکتب پرچم « کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا» همواره برافراشته است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مکتب اهل بیت(علیه‌السلام) الگو گرفته و در این مکتب استکبارستیزی یک اصل است، افزود: در گفتمان انقلاب اسلامی یاور مظلوم بودن و در برابر ظلم وظالم ایستادن محور اصلی است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، جریان مقاومت را پیرو مکتب و گفتمان مذکور دانست وگفت: انقلاب اسلامی ایران با خلق گفتمان مقاومت اسلامی و بیداری دینی کوشید تا به ترویج اندیشه‌های دینی و تمدن ناب اسلامی بپردازد و از خطرات تمدن مادی و بدون هدف افراد را آگاه سازد.

 

قاسمی، انقلاب اسلامی را انقلابی ایستاده و مقاوم در برابر همه ابرقدرت‌های مستکبر و ظالم عنوان و تصریح کرد: این ایستادگی و مقاومت امروز بر همه جریان‌های مقاومت در دنیا تاثیر گذاشته که می‌توان در برابر ظلم و ظالم هر چند قوی و قدرتمند به نظر برسد، ایستاد.

 

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام ظلم نابودشدنی و ظالم فانی است و باطل ماندنی نیست، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که بیداری اسلامی در کشورهای جهان شکل بگیرد که این از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: به فرموده امام راحل  که اسلام باید در کل جهان صادر شود، امروز به این پیش‌بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و روز به روز بیداری اسلامی در حال گسترش در جامعه جهانی است.

 

قاسمی با بیان اینکه با مشاهده بیداری اسلامی در دنیا، می‌توان دریافت که جامعه جهانی برای دست یافتن به حقیقت این مکتب نزدیک است، افزود: دشمنان با تبلیغات علیه اسلام و اسلام هراسی در رسانه‌ها مانع از از این امر مهم هستند اما وعده الهی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات