خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور؛

صدای انقلاب اسلامی؛ مستکبران عالم را به وحشت انداخته است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: صدای انقلاب اسلامی مستکبران عالم را به وحشت انداخته و خواب خوش را از چشمان آنها ربوده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، شعبانعلی رمضانیان عصر امروز در نشست روشنگری که با محوریت گفتمان‎سازی و انقلابی‎گری برگزار شد، اظهار کرد: باید مشخص کنیم تا چه حدی در جبهه حق با معیارها تطبیق و یا انحراف داریم و متاسفانه برخی افراد شاخصه‎های حق را به سمت خود می‎آورند.

وی با تاکید بر اینکه خواص اهل حق باید در زمان نیاز در صحنه حاضر باشند، تصریح کرد: اگر امروز مسئله اصلی مبارزه با استکبار است باید هر کدام گوشه‎ای از کار را گرفته و در برابر جبهه استکبار، یکی شویم، اهل حق نباید از سرزنش بترسند و زمانی که نیاز است باید برای اعتلای قرآن و دین به موقع در صحنه باشند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از فروپاشی نظم اقتصادی در آمریکا و اروپا خبر داد و افزود: نظم اقتصادی جهانی به سمت فروپاشی سوق یافته و پاسخگو نیست و اگر الگوی درستی از اسلام ارائه کنیم نظم جهانی متعلق به اسلام خواهد بود.

رمضانیان بر لزوم پروراندن نسلی در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: کسی که می‎خواهد آینده را بسازد باید درک درستی از شرایط داشته باشد، ما نمی‎توانیم نسبت به مسائلی که در سطح جهان رخ می‎دهد بی‎تفاوت باشیم، آنچه در سطح منطقه و کشور می‎بینیم شرایط خاصی است بنابراین اگر تحلیل غلط داشته باشیم ممکن است نسل آینده انقلاب اسلامی با تحلیل غلط تربیت شود.

وی نقش فرهنگیان را در تربیت مهم ارزیابی کرد و افزود: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر موضوع عوام و خواص را مطرح کردند، خواص جامعه نقش هدایت‎گری دارد اگر این رسالت به درستی انجام شود جامعه به بیراهه کشیده نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر اینکه غفلت خواص در بزنگاه‎های مختلف قابل اغماض نیست، گفت: در مقاطع مختلف تاریخ می‎بینیم که برخی خواص نتوانستند به وظیفه خود عمل کرده و جزو مردودین جامعه قرار گرفتند و عبرت تاریخ شدند.

رمضانیان با اشاره به ویژگی‎های خواص از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: خواص اهل حق باید علاوه بر درک موقعیت، قدرت تحلیل داشته درغیراینصورت نمی‎توانند در پیشبرد جامعه موثر باشند، انقلاب اسلامی در سطح جهان شناخته شده و حرف برای گفتن دارد، مرزهای انقلاب اسلامی دیگر منحصر به مرزهای جغرافیایی کشور نیست.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دارای دوستان و دشمنان فراوانی است، تاکید کرد: صدای انقلاب اسلامی مستکبران عالم را به وحشت انداخته و خواب خوش را از چشمان آنها ربوده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: خواص اهل حق با درک پیچیدگی‎های سخنان دوست و دشمن می‎توانند تصمیم درستی در بزنگاه‎های مختلف اتخاذ کنند، خواص اگر می‎خواهند به وظیفه خودشان به درستی عمل کنند تا پشیمان نشده و عبرت تاریخ نشوند باید پیچیدگی‎های زمان را درک کنند.

رمضانیان با اشاره به اینکه خطوط قرمز نظام اسلامی بر مبنای قرآن، اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: نقش تعلیم و تربیت در کسب نظم جهانی به کشور کمک می‎کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار