خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت :در این زمینه اظهار تاسف بکنیم از فرصتهای خوبی که در سالهای گذشته از دست دادیم ، فرصتهایی که می توانست برای حل مشکلات اقتصادی مردم صرف شود .
کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از گلستان ما، سید مصطفی میرسلیم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز پنجشنبه 28 بهمن ماه در نشست خبری در دفتر گلستان ما اظهار کرد : اداره کردن مردم سالاری دینی بدون تشکیلات و حزب منسجمی که مسئولیت پذیر باشد ، امکان ندارد بنابر این برای سال 96 در حزب این تصمیم گیری به تایید شورای مرکزی حزب رسید که برای چاره جویی مسائلی که به کلیت کشور بر می گردد برنامه ریزی ، سازماندهی و نیروی انسانی متعهد وارد صحنه شود.

میرسلیم با اشاره به مسائل مهم کشور افزود : مهمترین دسته ، مشکلات معیشتی مردم است که ما باید در این زمینه اظهار تاسف بکنیم از فرصتهای خوبی که در سالهای گذشته از دست دادیم ، فرصتهایی که می توانست برای حل مشکلات اقتصادی مردم صرف شود .

وی تصریح کرد : زمانی که چشم انداز 20 ساله 1404 را می نوشتیم بر اساس وضعیت موجود کشور این اهداف واقعی بود نه خیالی اما روند سالهای گذشته و شیب تغییرات نشان داد که در طول 12 سال گذشته اهتمام لازم به این چشم انداز نشد و اقدامات انجام شده عکس روندی بوده که به سمت تحقق اهداف 20 ساله پیش می رفته است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اذعان کرد : ما سالانه برای اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان نیاز به 800 هزار شغل داریم اما بخاطر اینکه از امکانات موجود به شکل مناسب استفاده نمی شود دچار مشکل هستیم .

میرسلیم با اشاره به اینکه فرصتهای از دست رفته طی سالهای گذشته زیاد بوده ، خاطرنشان کرد : درست نیست که 3 و نیم سال از عمر یک دولت بگذرد و بعد از طی این مدت بیایم بگوییم وضعیت آب بحرانی است ، سالهای متمادی می گذرد و همه به بحرانی بودن وضع آب اشرافیت دارند ولی مسئله آب به درستی مدیریت نمی شود .

وزیر دولت سازندگی اشاره کرد : از نظر نیروی انسانی این افتخار نیست که سالی چندین هزار نفر را راهی خارج می کنیم و با ارزان ترین هزینه ها بهترین فایده ها را نصیب بدخواهان کشور کنیم ، ما اگر تمام نیروهای متخصص داخلی را هم گرد هم آوریم باز هم برای تحقق اهداف 1404 نیرو کم می آوریم اما مدیریت مناسبی در نیروی انسانی کشور وجود ندارد .

میرسلیم تاکید کرد : پیشرفته ترین قانون اساسی را کشور ما دارد ، از لحاظ سیاستگزاری هیچی کم نداریم ، دقت های مقام معظم رهبری در 20 سال گذشته و چاره جویی های متعدد برای کشور ، سعادت و رفاه مردم آماده شده و خیلی از مصوبات و قوانین خوب اجرا نشده داریم .

وی بیان داشت : موتلفه با بررسی این مسائل و با رنج بردن از مشاهده بسیاری از ناهنجاریهای اقتصادی و اجتماعی به اشکال مختلفی چون فساد در جمهوری اسلامی شده که اصلا برازنده ایران اسلامی نیست وارد صحنه شده تا به مردم بگوید برای نجات کشور راه حل و امکانات وجود دارد .

میرسلیم با بیان اینکه کشور به یک مدیریت عدالت محور و دانش بنیان نیاز دارد ، گفت : باید تبعیض ها و اختلافات داخلی و اجتماعی کم شود ، باید فواصل اجتماعی و طبقاتی کم شود ، فاصله های دهک های مختلف با آموخته ها و آرمانهای ما سازگار نیست ، در حالیکه طبقات محروم و مستضعف در سالهای اخیر افزایش یافته اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد : مردم از وضع موجود  اظهار نارضایتی می کنند و البته حق با آنهاست و با این نگرش ها موتلفه وارد میدان شده و با امید کامل به آینده و مقدمات لازم به پیش می رود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها