سعید جلیلی در مراسم یادواره شهدای شهرستان قدس:

انتقاد کنندگان توان نظامی کشور،مزاحمان نظام اند/حرام خوران کشور تسهیلات بانکی را دریافت میکنند،نه مردم

خبرگزاری بسیج:سعید جلیلی گفت:امروز کسانی از توان نظامی انتقاد میکنند که،هسته ای را مزاحم،موشک را مزاحم،این در حالی است که خود مزاحم نظام اند.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۷۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امشب بعداز نماز مغرب وعشاء،سعید جلیلی،نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی،با حضور در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و خانواده های معزز شهدای شهرستان قدس همراه بود،ضمن تبریک  به مناسبت گرامیداشت روز پیروزی انقلاب و تسلیت به مناسبت شهادت فاطمه صدیقه(س)بابیان اینکه شهدا حیات و عزت را به مردم هدیه دادند،اظهار داشت:دشمنان جمهوری اسلامی به آن نتیجه رسیده اند که تا جوانان شهادت طلب در کشور اسلامی ما باشد،جنگ کردن با ایران ساده نخواهد بود.

 
وی ادامه  داد:امنیت ایران در این منطقه ناامن مثال زدنی است و همه مردم به آن نتیجه رسیده اند که عزت،آرامش و حیات را شهدا تشکیل میدهند نه خورده گیران توان نظامی کشور.

 
جلیلی در بخش دیگری از سخنرانی خود،به400شهید شهرستان قدس اشاره کردو تصریح کرد:همانگونه که نماز ستون دین است،مردم نیز ستون و استحکام نظام اند،و این را در یه شهری با جمعیت سیصد هزار نفر و400شهیدی که تقدیم انقلاب کرده است می شود نگاه کرد.

 


 
وی در بخش دیگری از سخنرانی خود،با بیان اینکه،امروز مزاحمان نظام   از توان نظامی و موشکی  ایران انتقاد میکنند،اظهار داشت:آنهایی که  توان نظامی و آزمایش موشک را باعث تهدید و مشکلات اقتصادی کشور میدانند،بیخبر از آن هستند که این موشکها،همان موشکهایی هستند که امنیت را برای آنان و کشور به ارمغان آورده است و کسانی از توان نظامی انتقاد میکنند،که موشک را مزاحم،انرژی هسته ای را مزاحم،در حال که خود مزاحم نظام اند.
 

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان در ادامه گفت: الگو، اصولی است که در شرایط مختلف پاسخگو باشد والگوی دفاع مقدس امروز ،تکثیر شده است و امروز موفقیت خود را از سوریه تا یمن و از انصارالله تا حزب الله به رخ می کشد.

 
جلیلی ادامه داد:متاسفانه امروز درکشور بعضی ها درپی شهادت و دفاع از حرم  هستند و عده ای نیز دنبال غارت مردم در خط حقوق نجومی.

 
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگری از سخنان خود،با بیان اینکه تسهیلات بانکی اذان حرام خوران کشور است  نه مردم نظام،افزود:امروز رسانه هایی از50درصد تسهیلات به مردم خبر میدهند،ولی متاسفانه این را در خانواده معزز شهدا ندیدم و امروز این تسهیلات برای کسانی استفاده شد،که در واقع خود حرام خوران مردم بودند.
 
جلیلی با بیان اینکه رفع بیکاری،با جلوگیری از حقوقهای نجومی حل خواهد شد،تصریح کرد:اگر مبارزه با بیکاری مهم است، نباید قرارگاه های ایجاد اشتغال به اشتغال مرفهان بی درد و صاحبان حقوق های نجومی دربیاید.

 
کم کردن توان دفاعی ذلت است

 
جلیلی با بیان اینکه کم کردن توان نظامی غزت را به همراه ندارد افزود: تفکری که دشمن را بزک و صحبت از کم کردن توان دفاعی می کند نمی تواند برای کشور امنیت و عزت بیاورد و بلکه ذلت را نصیب ملت میکند.

 
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ترس دشمنان از ولایت فقیه بخاطر برپایی انقلاب اسلامی و احیای اسلام انقلابی است، افزود: ولایت فقیه اجازه نمیدهد اسلام ناقص و گزینشی و تحریف شده معرفی شود.

 
مسئول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در خاتمه تصریح کرد: اسلامی که عاری از جهاد و انقلاب  و روشنفکری باشد،همان اسلام آمریکایی و تکفیری است وامیدوارم مردم ایران مسیری را طی کنند،که باعث خشنودی امام زمان (عج)و شهدای8سال دفاع مقدس و شهدای امروز مدافع حرم باشد و لحظه ای در امنیت کشورشان تردید نکنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار