مجید انصاری از فعالین فتنه‌ی سال 88 و حاضرین در آشوب‌های 25 خرداد با پررویی تمام و بدون ابراز پشیمانی از فتنه‌گری علیه انقلاب ، نظام و رهبری از لزوم بهبود ارتباط با...
کد خبر: ۸۸۲۶۳۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

خبرگزاری بسیج - سرویس سیاسی:

ارتباط مستقیم با رهبری در دوران پس از هاشمی در حالی از سوی اصلاح‌طلبان این روز‌ها مطرح می‌شود که این جریان سیاسی در بحبوحه‌ی فتنه 88 و در حالی که تصور می‌کرد کار نظام تمام شده است هرگز به نصایح رهبری توجه نکرد و تا به اکنون از همراهی با سرویس های جاسوسی بیگانه برای براندازی نظام! توبه نکرده است!

مجید انصاری از فعالین فتنه‌ی سال 88 و حاضرین در آشوب‌های 25 خرداد با پررویی تمام و بدون ابراز پشیمانی از فتنه‌گری علیه انقلاب ، نظام و رهبری از لزوم بهبود ارتباط با رهبر معظم انقلاب به مهر گفته است :«رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری بایسته و شایسته نیست. حتما باید با یک سازوکاری، هم درون جبهه اصلاحات که بتوانند نظرات مجموعه را جمع‌بندی و پیشنهادها و اطلاعات را با یک راهکار سازمان‌یافته‌ای منتقل کنند و هم ان‌شاءالله دفتر مقام معظم رهبری بتواند یک سازوکاری تعیین کند تا رسمی‌تر و گسترده‌تر جریان اصلاح‌طلب بتواند با رهبرشان در تماس باشد، باید ایجاد شود».

ارسال نظرات