آیت الله مدرسی:

آشتی با مخالفین نظام آشتی با دشمن است

آیت الله مدرسی بابیان این مطلب که صلح و آشتی زمانی اتفاق می‌افتد که اختلاف‌سلیقه بین دو جریان حق وجود داشته باشد تأکید کرد: بین حق و باطل که آشتی معنا ندارد و اگر کسی با جریانی که با اصل نظام، عاشورا و ولایت‌فقیه در تضاد باشد، صلح و آشتی کند در حقیقت با دشمن آشتی کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۸۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی را پاسخی به ترفندهای کسانی دانست که به دنبال تطهیر فتنه گران و به فراموشی سپردن موضوع فتنه هستند.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی بابیان اینکه این افراد پس از تطهیر فتنه گران، احیای مطالبات دروغین و شیطانی آن‌ها را دنبال خواهند کرد افزود: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، پیوسته جریان فتنه را به‌عنوان خط قرمز نظام زنده نگه‌داشته، برائت خود را از این جریان اعلام کرده و از ساکنین فتنه فاصله گرفته‌اند.

مدرسی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری گواه این مطلب است که در این قضایا دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که معظم له آن‌ها را به‌صورت کامل رصد کرده و ترفندهای آنان را برملا کردند.

مدرسی بابیان این مطلب که صلح و آشتی زمانی اتفاق می‌افتد که اختلاف‌سلیقه بین دو جریان حق وجود داشته باشد تأکید کرد: بین حق و باطل که آشتی معنا ندارد و اگر کسی با جریانی که با اصل نظام، عاشورا و ولایت‌فقیه در تضاد باشد صلح و آشتی کند در حقیقت با دشمن آشتی کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم آمریکائی‌ها رسماً از سران فتنه اعلام حمایت می‌کنند و به همین دلیل این افراد باید از این حمایت‌ها اعلام برائت کرده تا به جریان انقلاب بازگردند.

مدرسی در پایان در خصوص حصر سران فتنه هم اظهار داشت: حصر به معنی ترد اجتماعی بوده و ریشه در فرهنگ قرآنی دارد چراکه در قران آمده زمانی که حضرت موسی (ع) مشاهده کرد سامری فتنه‌گری کرده و مردم را فریب داده است آن حضرت او را حصر کرد و انقلاب اسلامی نیز به تأسی از این فرهنگ قرآنی سامری‌های زمان خود را در حصر قرارداد.

ارسال نظرات