خبرهای داغ:
نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: برخی در صدد آن هستند که نیروهای نظامی و به ویژه سپاه را از کشورحذف کنند ولی باید بدانند سپاه قلب کشور ما و هدیه حضرت زهرا(س) به ملت عزیز ایران و جهان است و حذف آنها به منزله نابودی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن ، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر در یادواره شهدای روستای بابانظر شهرستان رزن با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت : این ایام یادآور درس دفاع از ولایت است، چراکه حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت شدند.

وی با بیان اینکه شهدای ما نیز چون در مکتب حسینی و فاطمی پرورش یافته اند، شهید این راه هستند، افزود: آرزوی همه شهیدان این بود که همچون مادرشهیدشان، شهید شوند و در لحظه شهادت نیز حضرت بر بالینشان حاضر شوند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد : مرگ با عزت مرگی است که حضرت فاطمه(س) و فرزندانش علمدار آن باشند و شهدا به خوبی آن را فهمیدند و رفتند.

وی افزود : میان مرگ طبیعی و شهادت در راه خدا تفاوت‌هایی است و یکی از آنها تاثیرگذاری شهدا بر جامعه بعد از مرگشان است.

رضوی‌مهر با بیان اینکه شهدا بر جامعه نظارت دارند، ابراز داشت: شهدا بر عملکرد همه ما نظارت دارند و زمانی که احساس کنند مسیر را اشتباه می رویم وارد شده و ما را بیدار می کنند .

وی با اشاره به اینکه راه و سیره حضرت فاطمه (س) راه سعادت و راه فرمانبرداری از فرزندانش است تصریح کرد: ، اکنون که به لطف خدا فرزند خلف ایشان رهبر کشور عزیز ما است وظیفه ما تبعیت پذیری از فرمایشات و اوامر ایشان است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم عنوان کرد: هر مسئولی که فرمایشات ولایت فقیه را اجرا نکند، به جامعه ظلم کرده است و اگر می بینید قریب به چهل سال است که دشمن هیچ غلطی نتوانسته بکند فقط به‌دلیل عنایت حضرت فاطمه(س) به واسطه فرزندش است.

وی گفت: قبل از حضور در یادواره شهدای روستای بابانظر با خانواده معظم شهید همدانی تماس گرفته و از آنها برای حضور در این یادواره تحفه ای خواستم ، ایشان به بنده گفتند به شما عزیزان بگویم : «تلاش کنید فرمایشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانید».

رضوی مهر افزود : برخی در صدد آن هستند که نیروهای نظامی و به ویژه سپاه را از کشورحذف کنند ولی باید بدانند سپاه قلب کشور ما و هدیه حضرت زهرا(س) به ملت عزیز ایران و جهان است و اکثر دستاوردهای کشور به دستان توانمند این سربازان امام زمان(عج) است و حذف آنها به منزله نابودی کشور خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات