خبرهای داغ:
سردار حمیدی‌نیا در یادواره شهدای والفجر8 در همدان:
یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: مسئولین هوشیار و بیدار باشند ما در همه عرصه ها پیروز هستیم اگر فقط به دستورات رهبری عمل کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۹۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حمزه حمیدی‌نیا در یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در مسجد مهدیه همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: ما در دوران انقلاب و در طول جنگ و در این عمر سی و هشت ساله انقلاب کمک‌های همه جانبه الهی را داشتیم.

وی عنوان کرد: لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان در طول دفاع مقدس از یگان‌های ویژه بود و در تمام عملیات‌ها شرکت داشت.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان از لشکرهای خوب عملیاتی سپاه بود که در عملیات والفجر8، 450 نفر شهید تقدیم کرد.

وی در ادامه افزود: این لشکر فرماندهان بزرگی از جمله شهید همدانی داشت که باید به وجود این شهید بر خود ببالیم و افتخار کنیم.

سردار حمیدی‌نیا عنوان کرد: زمانی که عملیات والفجر 8 انجام گرفت ارتباط عراق با خلیج فارس قطع شد و دنیا احساس خطر کرد.

وی با بیان اینکه سرنوشت جنگ برای ما عبرت‌هایی داشت و کمک های الهی در آن حاکم بود، تصریح کرد: امروز به لطف خدا حزب بعث عراق از بین رفته و حکومت اسلامی تشکیل شد.

این فرمانده دفاع مقدس با تأکید بر بصیرت‌افزایی بیان کرد: اگر انقلاب ما امروز به اینجا رسیده و سی و هشت سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی طی شد، کشوری با اقتدار و مردمی مانند اصحاب امام حسین(ع)؛ همه به دلیل وجود وحدت و یکپارچگی و اتحاد و همدلی است که توانسته‌اند روی پای خود بایستند.

وی گفت: در هر عملیاتی که فقط نیت الهی وجود داشت حتما پیروزی حاصل می شد و وقتی این نیت نبود شکست می‌خوردیم.

حمیدی‌نیا با بیان اینکه ما همان ملت سال 58 هستیم و تکلیف امر به معروف بر ما واجب و حکم فرماست، ابراز داشت: امروز داعش 100 درصد شکست می خورد.

* ارتش جهان اسلام در سوریه شکل‌گرفته است

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حافظ اسد هماهنگی خوبی با جمهوری اسلامی ایران داشت و ما حزب الله را از طریق سوریه پشتیبانی می کردیم، در جنگ حافظ اسد به ما بسیار کمک کرد و با هواپیما برای ما مهمات می فرستاد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به بیانات امام(ره) در خصوص شکست اسرائیل در جنگ 33 روزه با لبنان، تأکید کرد: قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است.

وی در ادامه اضافه کرد: در سوریه ارتش جهان اسلامی شکل گرفته و مردم شیعه سوریه را، حزب الله سازماندهی کرده است.

حمیدی‌نیا با اشاره به اینکه می خواستند حکومت بشار اسد را بردارند و حکومتی بر سر کار بیاورند که طرفدار اسرائیل باشد، گفت: 84 کشور در سوریه می‌جنگند از جمله کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی که وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه امروز امنیت سوریه مانند امنیت تهران است، تصریح کرد: مردم سوریه خود را مدیون جمهوری اسلامی می دانند و آن هم تدابیر مقام معظم رهبری بوده است.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به شکل‌گیری ارتش جهان اسلام در سوریه و وحدت بین مسلمین ابراز داشت: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مسلمانان است که از تمامی ادیان نیز آمده اند و این ترس را در دل دشمنان ایجاد کرده و خداوند این قدرت را به ما داده و همین مقدار که ما پیش رفتیم به همین میزان نیز آمریکا افول کرده است.

وی با اشاره به صحبت های فوکویاما در یک سمینار، عنوان کرد: افق پرواز شیعه بالاتر از آن است که تیر غربی‌ها به آن برسد، شیعه دو بال دارد یکی بال سبز که ظهور حضرت مهدی(عج) و دیگری بال سرخ که همان قیام امام حسین(ع) است.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: بر اساس این نظریه «قیام حضرت مهدی(عج) نمی گذارد که دشمنان کاری از پیش ببرند و مهمتر از همه ولایت فقیه است که باید از بین برده شود و عیسی ناصری را جایگزین بال سبز نماییم»، و تاکنون در این مدت 40 سال دنبال این هستند که به ایران ضربه بزنند و همیشه در حال رکود و شکست هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولین هوشیار و بیدار باشند ما در همه عرصه ها پیروز هستیم اگر فقط به دستورات رهبری عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات