42 میلیارد ریال برای بازسازی، خرید و تکمیل واحدهای نیمه تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه وبویراحمد هزینه شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۱۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به تأمین هزار واحد مسکن شهری و پنج هزار و 450 مسکن روستایی از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری در سفر هیئت دولت گفت: 93 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستند.
محبی با بیان اینکه 147 خانوار از 421 خانواده مددجوی ساکن در بافت فرسوده گچساران شرایط ساخت مسکن را دارند افزود: تاکنون سه میلیارد و 800 میلیون ریال برای بازسازی مسکن مددجویان بافت فرسوده گچساران پرداخت شده است و 35 خانوار نیز برای ساخت مسکن نام نویسی کرده اند. 
وی از در حال اجرا بودن ساخت 21 واحد در بافت فرسوده گچساران خبرداد و گفت: برای ساخت این واحدها علاوه بر تسهیلات قرض‌الحسنه، 250 میلیون ریال به صورت بلاعوض به هر خانواده پرداخت شده است.
محبی همچنین از بهره برداری 14 واحد مسکونی مددجویان در بافت فرسوده گچساران تا نیمه نخست اسفندماه جاری خبرداد و افزود: 900بیمار خاص و صعب‌العلاج، 15 هزار سالمند، سه هزارو 100 یتیم و 2 هزار کودک دچار سوء تغذیه زیر پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
ارسال نظرات