خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

رعایت اخلاق اسلامی در دوران انتخابات حساسیت ها را کاهش می دهد

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به حساسیت های دوران انتخابات رعایت اخلاق اسلامی و فرهنگ دینی موجب کاهش حساسیت و پیشگیری از تنش می شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۲۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی در فرمانداریاردستانافزود: با توجه به نزدیکی دوران انتخابات و امکان انتشار شایعه و بداخلاقی در تبلیغات انتخاباتی می طلبد افراد جامعه با رعایت موازین قانونی و فرهنگ دینی از وقوع مشکلات پیشگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ضرورت های امروز جامعه شناخت آسیب های اجتماعی و گسترش فرهنگ دینی و اخلاق فردی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: ضرورت پرهیز از شایعه پراکنی و ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه ملموس بوده و ایجاد روحیه امید و شادابی راهگشای بسیاری از مشکل های اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامیاردستاننیز در این جلسه گفت: اگر سیره ائمه اطهار و پیامبر(ص) در جامعه رعایت شود شاهد جامعه ای پویا، با نشاط و دور از اختلاف خواهیم بود.

فضل الله بصیرت افزود: بسیاری از مشکلات موجود در جامعه نشات گرفته از عدم رعایت وظایف قانونی و فرهنگ ایرانی اسلامی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومیاردستانخاطر نشان کرد: با دعوت از افراد متخصص و تاثیرگذار در بحث اخلاق اجتماعی و استفاده از نظرها و پیشنهاد آن ها می توان بسیاری از مشکلات موجود جامعه را برطرف کرد.

وی افزود: اکنون زمان تلاش و فعالیت بیشتر در راه خدمت رسانی به اقشار مختلف است و باید از انتشارسخنان اختلاف برانگیز و تشنج زا خودداری شود.


ارسال نظرات