همزمان با سراسر کشور؛

پنجمین مرحله آزمون سراسری حفظ قرآن در آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین مرحله آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در تبریز خبر داد و گفت: این آزمون با حضور پنج هزار نفر از حافظان قرآنی همزمان در تبریز و 19 شهر دیگر استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۳۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی در جمع شرکت‌کنندگان این آزمون قرآنی با اشاره به برگزاری پنجمین مرحله آزمون سراسری حفظ قرآن کریم، بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور در تبریز و 19 شهرستان با حضور حافظان قرآنی برگزار می‌شود.
وی افزود: امید است در کنار حافظ قرآن بودن، عامل قرآن نیز باشیم و چنانچه مقام معظم رهبری نیز در این باره تاکید کرده‌اند که حفظ قرآن، مقدمه‌ی تدبر در آن نیز است.
وی در ادامه افزود: امید است شما عزیزانی که وارد این مسیر نورانی شده‌اید، با تدبر در آیات قرآنی و عمل به آن، زندگی با سعادتی داشته باشید.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان با اشاره به استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های قرآنی و همچنین حفظ آیات نورانی قرآن، خاطرنشان کرد: امروز پنجمین مرحله آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با حضور پنج هزار نفر از حافظان قرآنی و همزمان با شهرهای دیگر کشور در 19 شهرستان و مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.
آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان تبریز، با همکاری جامعه القرآن الکریم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار