در سالروز تسخیر سفارت رژیم اشغالگر قدس صورت گرفت

راهپیمایی بزرگ خانوادگی از مقابل لانه جاسوسی تا سفارت فلسطین

شهروندان تهرانی در همایش بزرگ راهپیمایی خانوادگی از جلوی لانه جاسوسی آمریکا تا میدان فلسطین، سالروز تسخیر سفارت رژیم اشغالگر قدس در تهران را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، شهروندان تهرانی امروز(جمعه) در همایش بزرگ راهپیمایی خانوادگی از جلوی لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی تا میدان فلسطین محل استقرار سفارت فلسطین، سالروز تسخیر سفارت رژیم اشغالگر قدس در تهران را گرامی داشتند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم تهران بویژه فعالان حوزه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی خشم و نفرت خود را از سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملتهای مظلوم دنیا بویژه ملت مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی، پارچه نوشته‌هایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آن به زبان‌های عربی، فارسی و انگلیسی «همه برای فلسطین» نوشته شده بود.

این راهپیمایی در آستانه برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین (سوم اسفند) و با هدف همبستگی با ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

در این راهپیمایی که به میدان فلسطین ( محل استقرار سفارت فلسطین) ختم شد، امیر خجسته نماینده مجلس شورای اسلامی، ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حجت الاسلام میثم امرودی رئیس کمیته فرهنگی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین (که در 3 اسفند 1395 برگزار می‌شود) سخنرانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار