مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد سبزوار خبرداد؛
مسوول دبیرخانه کانونهای فرهنگی وهنری مساجد سبزوار از برگزاری اولین جشنواره استانی قصه خوانی داستانهای قرآن با عنوان قصه های قرآن نردبان آسمان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۷۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رادمان، بابیان این که هدف از برگزاری این جشنواره انس بیشتر کودکان و نوجوانان با قرآن و قصه‌های قرآن، ترویج آموزه‌های قرآنی و همچنین تولید آثار قرآنی است اظهارداشت: ، قصه همواره حضوری پیدا و پنهان در زندگی روزمره‌ی ما  دارد و تاریخ فرهنگ و تمدن بشری بدون یادکردی از این مقوله ناتمام و نابسامان به نظر می‌رسد.

 رادمان با ابیان اینکه قرآن کریم با مثال‌های تربیتی، نکات اخلاقی، و مسائل روانشناسی  با رویکرد قصه‌گویی و قصه‌خوانی به عنوان یک مرجع و منبع قوی است عنوان کرد:  جشنواره قصه‌های قرآن نردبان آسمان با اهدافی همچون توجه به کتاب قرآن به عنوان دستورالعمل زندگانی و تعمیق باورهای اعتقادی و دینی کودکان و نوجوانان و ترویج سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

 مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد سبزوار با اشاره به اینکه  این جشنواره ویژه سنین ۱۰ تا ۱۵ سال است و علاقمندان می‌توانند با ارسال فایل صوتی  قصه‌خوانی خود حداکثر بین ۴ تا ۷ دقیقه از جلد پنجم کتاب قصه‌های خوب برای بچه های خوب نوشته مهدی آذر یزدی در این جشنواره شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه  جشنواره ۱۵ اسفندماه سال جاری می‌باشد و از ۱۴ اثر برگزیده با اهداء جوایز ارزنده‌ای تقدیر خواهد شد.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به آدرس سبزوار- حاشیه غربی میدان ارشاد ساختمان کانون‌های مساجد ودفتر موسسه فرهنگی قرآن و عترت صراط نور سبزوار  یا به آدرس  الکترونیکی   @ D_jashnvareh   ارسال نمایند .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها