امام‌جمعه باخرز در خطبه‌های نماز جمعه:

مسئولین به‌جای حرف زدن، به سخنان رهبری عمل کنند

خطیب جمعه باخرز گفت: مسئولین به‌جای اینکه دم از رهبری و عمل به فرمایشات رهبری بزنند، باید سخنان رهبری را گوش کنند و به آن عمل کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۷۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع اما علی(ع) برگزار شد، با سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: ایشان نکات بسیار مهمی را در این دیدار بیان کردند که راهگشای مشکلات کشور خواهد بود، به شرطی که مسئولین این نکات را اجرا کنند. 
 
وی ادامه داد: وقتی رهبری یک موضوع را در یک اجتماع عمومی مطرح می‌کند، قبل از آن بارها و بارها به مسئولین تذکر می‌دهند و آقایان توجهی نمی‌کنند. تا کی شخص آقای رئیس‌جمهور، بنای نیش زدن به انقلاب را دارد و بر اشتباهات خود اصرار می‌کند؟چرا آقای رئیس‌جمهور به‌جای پرداختن به مشکلات کشور، از سران فتنه حمایت می‌کند و دم از آشتی ملی می‌زند؟درحالی‌که رهبری در سخنان خود فرمودند که مردم با حرمت‌شکنان عاشورا قهر هستند و هرگز آشتی نمی‌کنند؟

وی افزود: برخی افراد به‌جای اینکه حرف از رهبری  و عمل به فرمایشات رهبری بزنند، باید سخنان رهبری را گوش کنند و به آن عمل کنند.چطور رشد 8 درصدی اقتصادی مورد مطالبه رهبری امکان‌پذیر نیست ولی اختلاس 8 میلیاردی، وادادگی سیاسی و حمایت از سران فتنه امکان‌پذیر است؟آقای رئیس‌جمهور، انقدر که رهبری می‌فهمند، شما نمی‌فهمی و باید فهم خود را با رهبری تطبیق بدهی!
 
حجت‌الاسلام امجدی زاده با گلایه از طرح‌های بهره‌برداری شده در دهه فجر امسال در شهرستان باخرز ادامه داد: مسئولین شهرستان باید پاسخ بدهند که کدام یک از طرح‌های دهه فجر امسال بر مبنای  اقتصاد مقاومتی  و در شأن مردم منطقه بود؟امسال به‌جای اینکه وضعیت از سال قبل بهتر بشود، بدتر شد!
 



 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار