خبرهای داغ:
مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع:
مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع گفت: آمریکا، عربستان و اسرائیل پس از ۲۰ سال برنامه ریزی حمله نظامی به سوریه را اجرا کرده‌اند و باید دانست سوریه خط مقدم جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۷۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار ابوالقاسم اکبرنژاد در یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک با بیان این که شهدا حاضر شدند جان خود را در راه خداوند و اسلام تقدیم کنند و باید شخصیت و جایگاه آنها را به جامعه معرفی کنیم اظهار داشت: ملت ایران اسلامی سلطه‌گری و سلطه‌پذیری از استکبار جهانی را نمی‌پذیرد چون این فرهنگ شهدای دفاع مقدس و اسلام است.

وی افزود:  جوانان امروز که در میدان جدید دفاع مقدس  و دفاع از حرم قرار گرفتند از شهدای دفاع مقدس دیروز الگو برداری کردند و تا پای جان بر عهد خود وفادار هستند و همراه مجاهدان جا مانده از دفاع مقدس در میدان مقاومت به دنبال شهدا می‌روند و در این میدان دشوار عقیدتی، جان می‌دهند.

 مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع عنوان کرد:  یادواره شهدا پاسداشت ایثارگری‌ها، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شهامت به نسل‌های آینده انقلاب است و اگر امروز شاهد حضور جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور مقتدر در جهان هستیم و جوانان ما در سوریه حضور دارند یعنی در شهادت باز است و ایثار و شهادت در فرهنگ ما نهادینه شد.

وی با اشاره به نبردهای رزمندگان مدافع حرم با تکفیری‌ها در جبهه مقاومت، گفت: قبل از تسلط رزمندگان مدافع حرم به سرزمین‌های اشغالی توسط تکفیری‌ها خیلی‌ها سرنوشت جنگ را تمام شده می‌دانستند ولی جوانان این جبهه به خوبی شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و انقلاب به یادگار ثبت کردند. 

سردار اکبر نژاد بیان کرد: در جبهه سوریه دو قوای فکری به نبرد می‌پردازند که یکی از آنان نیروهای شیطان و دیگری رزمندگان دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند و رزمندگان جبهه مقاومت به زودی شیاطین را شکستی سخت می‌دهند. 

وی افزود: امروز سوریه خط دفاع و مقاومت است و باید یاری‌اش کرد تا دشمنان گمان نکنند هرگاه که فکر دخالت و پیش روی به سرشان بزند موفق خواهند شد چرا که امروز جمهوری اسلامی ایران حرف نخست را در جبهه سیاسی می‌زند و خط مشی ما تعیین‌کننده است.

 مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع  با اشاره به نقشه بیست ساله آمریکا و عربستان و اسرائیل برای حمله به سوریه، اظهار کرد: دفاع از مجاهدان راه خدا و مظلومان، خط مشی جمهوری اسلامی ایران بوده و به مظلومان کمک می‌کنیم و در راه کمک به مظلومان خون‌های پاکی را تقدیم کردیم و شهدای مدافع حرم سبب عزت اسلام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها