معلولان و سالمندان برای سفر اتوبوس نیاز دارند؛

هرکه دارد هوس یاری ما بسم الله

خبرگزاری بسیج: شنیدن خبر حادثه برای اتوبوس جکدار، مدیر آسایشگاه کهریزک را به شدت نگران کرد چون این مجموعه هم یک دستگاه اتوبوس جکدار فرسوده دارد که هر لحظه احتمال بروز حادثه برای آن هم می رود.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۹۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

دکتر محمد رضا صوفی نژاد، با اشاره به اینکه شنیدن خبر وقوع حادثه برای یک اتوبوس جکدار ویژه حمل معلولان، به شدت او را نگران کرده است، از حمل معلولان و سالمندان با یک دستگاه اتوبوس جکدار آسایشگاه واهمه دارد.

این مقام مسئول در آسایشگاه کهریزک، اظهار داشت: به محض شنیدن این خبر نگران شدم و رعشه بر تنم افتاد که نکند برای اتوبوس ما هم که بیش از 40 سال از عمرش می گذرد حادثه ای مشابه آن بوقع بپیوندند. به همین خاطر قبل از اینکه حادثه ای مشابه آن برای ساکنان آسایشگاه بیفتد، به فکر افتادم که قرار داد خرید یک دستگاه اتوبوس جکدار برای آسایشگاه خیریه کهریزک را با یکی از خودروسازان منعقد کنم.

وی اذعان کرد که قیمت یک دستگاه اتوبوس جکدار ویژه حمل معلولان 800 میلیون تومان است، اما اعتبار مورد نیاز برای خرید این اتوبوس را نداریم و اگر منتظر بمانیم که پول آن جمع شود، غیر ممکن است، چون ما آنقدر هزینه های جاری و غیر پیش بینی داریم که پولمان به این چیزها نمی رسد؛ اما مطمئن هستیم که دیگرخواهی و نوع دوستی مردم مهربان کشورمان، سالمندان و معلولانی را که همیشه قدردان نعمت مهربانی های هموطنان کشورمان هستند، نا امید نخواهد گذاشت. به همین خاطر با مبلغ 50 میلیون تومان، قرار داد اولیه را با شرکت مزبور منعقد کردیم و اطمینان قلبی دارم همانگونه که در این 45 سال، مردم عزیز و مهربان، این مجموعه را رها نکرده اند، بعد از این هم پشتیبان ما برای خدمت رسانی به مظلوم ترین، پاک ترین و مهربان ترین انسان های روی زمین خواهند بود.  

وی گفت: از این اتوبوس جک‌دار برای جابجایی مددجویان به منظور سفرهای زیارتی و سیاحتی استفاده می کنیم که بسیار فرسوده شده و 4 سال است که به دلیل مشکلات فنی قادر نیستیم از آن برای تردد بین شهری استفاده کنیم .  

 واریز کمک های نقدی از طریق سامانه  پیامکی

خیرین و نیکو کاران به منظور کمک به سالمندان و معلولان می توانند از طریق سامانه پیامکی کمک های نقدی خود را به حساب آسایشگاه خیریه کهریزک واریز نمایند.

مردم عزیز و نوعدوست کشورمان می توانند برای همراهی در شادی عزیزان معلول، سالمند و بیماران مبتلا به ام اس و خادمان کهریزک با شماره گیری  #4321*780* در این امر خیر شرکت نمایند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار