خبرهای داغ:
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان:

عده‌ای به جای خدمت به دنبال قدرت و ثروت هستند/ عده‌ای بصیرت قلابی دارند

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان گفت: عده ای به جای دنبال خدمت رفتن دنبال قدرت و ثروت هستند، عده ای به جای محور قرار دادن عدالت و آرمان‌های انقلاب که همین مطالبه مردم و شهیدان بود مصلحت را ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۲۶۴۹۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد صادق تمهیدی منیر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه همدان با تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: امام راحل در خصوص فرق بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی می‌فرماید «هنوز برای بسیاری از ملت های اسلامی مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی و اسلام پابرهنگان و محرومان و اسلام مقدس نماهای متحجر و سرمایه داران خدانشناس و مرفهین بی درد کاملا مشخص نشده است».

وی با اشاره به بحث مهم آسیب های اجتماعی در شهر افزود: آسیب ها و معضلات اجتماعی باری است بر روی شانه های تک تک ما که همه ما وظیفه داریم برای بر طرف کردن آنها و با توجه به تخصصی بودن موضوعات باید کار به صورت علمی و جهادی انجام شود تا بازدهی خوب و قابل قبولی دریافت کنیم.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه لازمه تحقق این امر همبستگی و داشتن اراده قوی است، گفت: آسیب های اجتماعی از قبیل بیکاری، فقر، بی خانمانی، وابستگی به دارو و اعتیاد اگر به موقع شناسایی و کنترل نشود جامعه‌ای را به سوی تباهی می کشاند.

وی ادامه داد: برای مثال بیکاری یکی از معضلات اجتماعی دیگری است که هم آسیب‌های جدی فردی و هم آسیب‌های قابل ملاحظه اجتماعی را در دامن دارد.

تمهیدی‌منیر عنوان کرد: بیکاری به ویژه در نسل پر انرژی و جوان که انرژی و قدرت و نیروهای آنها راکد و بی ‌مصرف باقی می‌ماند، نمود بیشتری پیدا می‌کند و زمینه را برای انواع انحرافات اجتماعی فراهم می‌سازد.

وی یادآور شد: وجود فرصت‌های همیشه خالی، عدم تحمل بیکاری، فقدان قدرت تأمین نیازها به دلیل نداشتن درآمد، زمینه‌هایی آماده برای کاشت بذر جرم و انحرافات می‌باشند پس این امر حائز اهمیت است.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه گفت: از مسئولان استان و شهرستان عاجزانه تقاضا دارم توجه اساسی و حمایت قاطعانه از جوانان استان و شهرستان داشته باشند.

وی ابراز داشت: ایجاد بسترهایی که انگیزه و رشد معنوی را بالا می‌برد می‌تواند کمک بسزایی در رشد و تعالی شهرستان و استان و در نهایت کشور داشته باشد.

تمهیدی‌منیر افزود: در چند وقت اخیر به این موضوعات مهم و کلان نه در کشور و نه در استان‌ها توجه شده است که این نیز ضعف تک تک مراکز مربوطه را گواهی می‌کند اگر این امر از عمد بوده باشد، خیانت محرز به نظام و انقلاب و مردم است و اگر سهوی و از روی کم توجهی باشد باید شاهد تکرار چنین واقعه تلخ نباشیم و درصدد رفع انواع مشکلات مردم باشیم.

وی گفت: عده ای امروزه با سابقه طولانی انقلابی گری و مدارک عالی خود بلد نیستند بصیرت را بنویسند؛ عده ای مدرکشان درست است که با آن مدیر شده‌اند و حقوق و تسهیلات نجومی می‌گیرند اما بصیرت آنها قلابی است و نمی‌دانند انقلاب و مکتب امام (ره) چیز دیگری است.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: عده ای به جای دنبال خدمت رفتن دنبال قدرت و ثروت هستند، عده ای به جای محور قرار دادن عدالت و آرمان‌های انقلاب که همین مطالبه مردم و شهیدان بود مصلحت را ترجیح می‌دهند.

وی بیان کرد: عده ای در این مملکت در سال 88 فتنه ایجاد کردند و امروز قصد دارند با مطرح کردن آشتی ملی، خود را تبرئه کنند اما رهبری چه خوب فرمودند «مردم با هم متحدند چرا می‌گویید آشتی ملی مگر مردم با هم قهرند؟ بله، مردم با کسانی که در روز عاشورا آمده اند وسط خیابان و باقساوت و بی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند قهرند و آشتی هم نمی‌کنند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات