خبرهای داغ:
امام جمعه همدان فعالیت مسئولان در ریزش سنگین برف اخیر و خدمت رسانی به مردم در استان همدان را جهادگونه تعبیر کرد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۰۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: در شرایطی که در آمریکا، ترامپ این آقای تازه وارد و ناشی رییس جمهور شده است، مردم ایران به پشتوانه دین، ایمان ، انقلاب و خون شهدا با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن تو دهنی محکمی به آمریکا زدند.

وی اظهار کرد: درباره رفتار ریس جمهوری آمریکا همین بس که تیتر یکی از روزنامه های خود امریکا نوشته بود حرف های خود ترامپ بلوف است و همین!

وی در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت: با وجود برف و سرما، مردم انقلابی ایران اسلامی و استان همدان حضور پرشوری در این روز حماسی از خود نشان دادند و قلب شهدا و امام را راضی کردند.

محمدی افزود: از طرفی رهبر معظم انقلاب پس از تقدیر از حضور پرشور مردم فرمودند حضور عاشقانه مردم در راهپیمایی به این معنا نیست که مردم از مجریان و مسئولان گله مند نیستند، بلکه مردم از ما مسئولان به خاطر برخی مشکلات گله مند هستند.

امام جمعه همدان در ادامه فعالیت مسئولان در ریزش سنگین برف اخیر و خدمت رسانی به مردم در استان همدان را جهادگونه تعبیر کرد و گفت: وضع مردم خوزستان در این روزها به دلیل مشکلات ناشی از ریزگردها نگران کننده است و مسئولان باید برای رفع مشکلات این استان همت بیشتری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات