خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان قرارگاه نصرت در آیین گرامیداشت شهدای روحانی و غواص میانه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدّس گفت: پاشنه آشیل جنگ ما را نیروهای بسیجی داوطلب شهادت تشکیل می داد و امروز اگر کسی دلش برای امنیت ملی، ناموس و کشورش می سوزد نباید سستی، ولنگاری و بی بصیرتی برخی از مسئولان، او را در دفاع از آرمان هایش سست و ضعیف کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۰۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرنگار هبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالفتّاح اهوازیان افزود: لباس خوب، ظاهر زیبا و گذاشتن ریش، ملاک بصیر بودن نیست حتی جانبازی، رزمندگی و ایثارگری هم اگر بصیرت نباشد به درد نمی خورد چرا که آدم بی بصیرت سر ولایت را هم از روی غفلت و بی بصیرتی می بّرد.

وی دیدن شهدا با چشم دل را یکی از عوامل بصیرت آور عنوان و بیان کرد: باید این الگوها را مانند پرچم به اهتزاز در آوریم تا دشمن نتواند از غفلت ما سوءاستفاده کند.

 

پیش از این آیین نیز سردار اهوازیان به همراه جمعی از مسئولان میانه با حضور در منزل خانواده طلبه شهید شاخص کشوری در سال 1395-شهید رضا بیرامی- با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد و گفت: هر کدام از این شهدای طلاب، اورانیوم غنی شده فرهنگی بودند و جامعه باید قدردان خانواده های آن ها و رشادت هایشان باشد.

آیین گرامیداشت یاد و خاطره 22 شهید روحانی و 15 شهید غوّاص با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها