مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مبادا غفلت ما راه رسیدن به مطامع دشمن را هموار کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع خانواده کارکنان بازنشسته سپاه میانه بر همبستگی و وحدت بین نیروها تاکید کرد و گفت: دشمن مترصد غفلت ماست تا با ایجاد تفرقه، راه رسیدن به مطامع خود را هموار سازد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۱۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به حوادث و وقایع فتنه های 78 و 88، از سکوت معنادار برخی خواص و محافظه کاری برخی از مسئولان کشور گلایه و بیان کرد: وقتی پرچم امام حسین(ع) و مساجد به آتش کشیده شد، دیگر جای ابهامی وجود نداشت که در پشت پرده همه این فتنه ها دست دشمنان خارجی و منافقان داخلی نهفته بوده و هدفی جز براندازی انقلاب و نابودی اسلام دنبال نمی شد.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ سخت نتوانست انقلاب اسلامی را نابود سازد بنابراین وارد جنگی به مراتب خطرناکتر و حساس تر به نام جنگ نرم شده است، اظهار داشت: اگر در جنگ سخت فقط نیروهای نظامی وارد صحنه می شدند، برای مقابله با این جنگ جهاد کبیر نیاز است؛ جهادی همگانی که ورود آحاد ملت را می طلبد.

حجت الاسلام امیرنژاد ایستادگی در برابر دشمن و عدم تبعیت از مشرکان و کفار در میدان های جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری و ... را جهاد کبیر معنا کرد و افزود: جهاد اصلی جهاد اقتصادی و فرهنگی است و هیچ کس نباید از آن غفلت نماید.

محفل انس و مودّت خانواده های کارکنان بازنشسته سپاه با موضوع جهاد و انقلابی گری در حسینیه رزمندگان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها