معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم استان ایلام در مبارزه با دشمنان طی دوران دفاع مقدس تجلی عشق آنان به ولایت است.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۲۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نقدی معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای ایل شوهان و عملیات والفجر 5 اظهار کرد: امروز می بینیم این استمرار راه تبعیت از ولایت در مردم استان ایلام نیز وجود دارد و با عزت از مطالبه رهبری پیروی می کنند و با تولید و اقتصاد مقاومتی به جنگ دشمن می روند.

وی افزود: عشایر در این راه پیش قدم هستند و با کار و تلاش و تولید همچون دفاع مقدس بدون داشتن امکانات آنچنانی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی می کنند.

سردار نقدی تاکید کرد: سیاستمداران ما باید از عشایر یاد بگیرند و آنان را الگوی خود قرار دهند که با امکانات ناچیز روی پای خود ایستاده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت آشفته کشور آمریکا گفت: آمریکا در برابر مشکلاتش استیصال شده و این کشور الان در جهان از محبوبیت چندانی برخوردار نیست.

وی تصریح کرد: باید همه ما پیام شهدا که همان ایستادن روی پای خود و متکی نبودن به کشورهای استعماری مانند آمریکا بود را الگوی خود قرار دهیم.

سردار تقدی با تقدیر از حماسه آفرینی مردم غیور استان ایلام و ایل شوهان گفت: مردم شوهان و عشایر منطقه با دست خالی و تنها با داشتن تفگ های ساده در برابر دشمن متجاوز به خوبی ایستادند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:دشمن از قویترین لشکر خود برای نفوذ به ایران اسلامی از همین مرزها وارد شد اما مردم ما با نیروی ایمان در مقابل دشمن ایستادند و او را ناکام گذاشتند.

وی ادامه داد: شهدایی همچون ملاحی، ملکی،سابوته در برابر دشمن ایستادند و برای ما عزت و افتخار آفریدند.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام نیز در این همایش گفت:خواست رهبری استقلال و آزادی است و آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است پویایی و پیشرفت کشور می باشد.

وی افزود: حضور سبز شما نشانه از یک اتحاد ملی است و آنچه که خواست رهبری است انسجام است و آشتی ملی معنایی ندارد.

فرمانده سپاه استان ایلام تاکید کرد: در آستانه تحول دیگری در کشور که همان انتخابات شورا و ریاست جمهوری است قرار داریم و به برکت شما مردم غیور شاهد خلق حماسه ای دیگر در کشور خواهیم بود.

سردار حسنی ادامه داد: هر کدام از شهدای ما الگوی استقامت و به عنوان چراغی برای هدایت درست مسیر و مبارزه با استکبار هستند.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام نیز گفت: با هماهنگی و رایزنی صورت گرفته با سازمان راهیان نور این منطقه عملیاتی به عنوان یکی از زیارتگاه های زائران راهیان نور و یادمان شهدا تصویب شده است.

وی تاکید کرد: این منطقه در دوران دفاع مقدس و قبل از آن همواره با استکبار مبارزه کرده و در جنگ تحمیلی نیز مردم این دیار رشادت های زیادی از خود نشان دادند.

 
ارسال نظرات