لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه کشور

نایب قهرمانی بانوان شهرداری اراک و صعود به لیگ برتر

مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور عصر امروز جمعه ۲۹ بهمن ماه به میزبانی شهرداری اراک به پایان رسید و تیم های صعود کننده به لیگ برتر شناخته شدند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۳۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور عصر امروز جمعه ۲۹ بهمن ماه به میزبانی شهرداری اراک به پایان رسید و تیم های صعود کننده به لیگ برتر شناخته شدند.

شهرداری اراک در دور مقدماتی و نهایی این رقابت ها تنها دو شکست را پذیرفت و در دیگر دیدار های خود با اقتدار به پیروزی دست یافت.

شهرداری اراک با هدایت خانم راحله آرا به عنوان سرمربی، مریم قاسمی به عنوان کمک مربی، فائزه رضایی آنالیزور و سمانه عاشور خانی به عنوان سرپرست در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد همچنین ترکیب شهرداری اراک را نیز خانم ها الهام بابایی گلشن، ریحانه داورپناه ، بهارنعمتی ، مریم قاسمی،نگار باباخانی،الهام قاسمی ،نگین بلالی،سمیرا ایمانی، نسترن قاسمی، فاطمه حسینی، زینب نوروز،پگاه پاک بین ، مهسامحمدیان، سمیرا فرزان پور  و اسرا ورمزیار تشکیل می دادند.شهرداری اراک در این دوره از مسابقات موفق شد یگانه افرینش تهران، فلک الافلاک لرستان، معرفت فریدون کنار ، لاستیک بارز کرمان و دانشگاه تبریز را شکست دهد.

نماینده استان در دیدار پایانی این رقابت ها برابر مجموعه تفریحی، ورزشى و اقامتى آبنوس به میدان رفت و در یک دیدار ماراتن گونه و در عین شایستگی نتیجه را ۳ بر ۲ به حریف خود واگذار کند و به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کند.

گفتنی است این اولین حضور شهرداری اراک در لیگ دسته اول والیبال بانوان بود که با صعود شیرین به لیگ برتر همراه شد.

در دیدار فینال این رقابت ها خانم سمیرا ایمانی بازیکن تیم شهرداری اراک که به عنوان مربی تیم ملی نیز فعالیت می کند از حضور در زمین والیبال خداحافظی کرد و از طرف باشگاه شهرداری اراک از این بازیکن شایسته تقدیر به عمل آورد.
ارسال نظرات