همایش مراسم تجلیل از روحانیون خدوم واحدهای تولیدی و کارخانجات با عنوان سفیران هدایت با حضور ائمه جماعات کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ساوجبلاغ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۳۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش مراسم تجلیل از روحانیون خدوم واحدهای تولیدی و کارخانجات با عنوان سفیران هدایت با حضور ائمه جماعات کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ساوجبلاغ برگزار شد.
 
همایش تجلیل از سفیران هدایت در شهرستان ساوجبلاغ 

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز در این همایش، گفت: ائمه جماعات با تبلیغ شعائر دینی نقش بسزایی را در واحدهای تولیدی ایفا می کنند.

خلیلی افزود: اگر قشر روحانیت خوب حمایت شوند و به وظایف خود به درستی عمل کنند، بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی جامعه برطرف می شود.

مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره اشتغال، گفت: در استان البرز400 هزار بیمه شده اجباری وجود دارد که 46 درصد آنها در صنعت و 3 درصد در کشاورزی و 52 درصد در حوزه خدمات است.

وی گفت: ما سعی داریم اشتغال را به سمت خدمات ببریم و در این خصوص نقش ائمه جماعات در تبلیغ فرهنگ کار بسیار برجسته است.

خلیلی گفت: ائمه جماعات واحدهای تولیدی باید در بین نماز به فرهنگ کار درست و کیفیت و کمیت پرداخته و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی را کاهش دهند.

خلیلی گفت: ائمه جماعات به عنوان سفیران هدایت می توانند با تشویق کارگر و کارفرما به تفاهم و تعامل و آموزش کار شایسته و آگاه سازی از عواقب خرید وفروش ومصرف مواد مخدر به سلامت جامعه کمک کنند.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز در این همایش گفت: حضور علما در مراکز کاری و کارخانجات خدمت بزرگی به اقتصاد کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی ناطقی گفت : وقتی در مردم ما انگیزه دینی واسلامی شکل بگیرد کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

وی گفت : نقش روحانیت طبق فرموده قرآن و تفسیر علامه طباطبایی نقش بسیار عظیمی است و حلقه اتصال امت و امامان، علمای دین هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها