خبرهای داغ:
به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه؛

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم«حمزه کاظمی» در کرمانشاه برگزار شد

مراسم سالگرد شهید مدافع حرم«حمزه کاظمی» به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حمزه کاظمی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد محمد رسول الله(ص) کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رحمان صابری امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) با اشاره به آیات قرآن گفت: خداوند از کسانی که در راه خدا جهاد می کنند، جان و مالشان را به عنوان مطاعی گرانبها با بهشت معامله می کند.

وی به عوامل موثر در رسیدن به مقام سعادت و شهادت اشاره کرد و افزود: اخلاص در محبت اهل بیت(ع)، عشق به جهاد و ایثار و از خودگدشتگی، عبودیت و بندگی، اهمیت به نماز و تربیت صحیح، همسر خوب و انس با قرآن از عوامل رسیدن به مقام والای شهادت است.

حجت الاسلام صابری خاطر نشان کرد: همانطور که پیامبر اکرم(ص) بارها اشاره کرده است شرافتمند ترین مرگها شهادت است.

وی عالم دنیا را دارای دو بخش پایینی و بالایی دانست و عنوان کرد: شهدا از نردبان دنیا بالا رفتند و دنیا را بسیار کوچک دیدند بنابراین به ثروت و مقام دنیایی پشت کردند و حاضر نشدند آنرا با مقام اخروی معاوضه کنند.

امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) یادآور شد: جامعه فاطمی و مهدوی باید بیقرار باشند نه بیخیال، شهدا وقتی ظلم و ستم را دیدند نتوانستند بی خیال باشند لذا برای مقابله با ظلم بپا خاستند.

حجت الاسلام صابری ابراز داشت: انروز همه ما باید نسبت به ولایت فقیه بی قرار باشیم و ولایت را با هیچ چیز در دنیا معامله نکنیم چرا که اگر مردم ارزش ولایت را بدانند دشمنان نمی توانند در کشور رخنه کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار