خبرهای داغ:

جهان اسلام اجازه پایمال شدن حق ملت مظلوم فلسطین را نمی دهد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تاکید بر هوشیاری هرچه بیشتر امت اسلام در برابر توطئه های دشمنان برای پایمال شدن حق ملت مظلوم فلسطین گفت: جهان اسلام اجازه نمی دهد نژاد پرستان آمریکایی و اسرائیلی حق ملت مظلوم فلسطین را پایمال کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز در مسجد شافعی با اشاره به تحرکات مذبوحانه آمریکا و اسرائیل برای نابودی مردم مظلوم فلسطین از آزادگان جهان خواست اجازه ندهند 60 سال مقاومت به حق این مردم مظلوم بی نتیجه بماند و خانه و اصالت آنان زیر چکمه های اشغالگران پایمال شود.
وی با اشاره به اعمالی که رضایت پروردگار و خشنودی پیامبر (ص) را در پی دارد از برخی رفتارها که عده ای به نام اسلام اما در خلاف جهت آن انجام می دهند، انتقاد کرد و گفت: چگونه می توان خود را محب رسول الله (ص) دانست اما رباخواری و ریاکاری و ترک نماز و زکات کرد، آنها بدانند چنین رفتارهای منافقانه و آزار دهنده پیامبر و (ص) و زحمات اوست.
وی همچنین با محکومیت شدید انفجارهای دیروز عراق و پاکستان که باعث مرگ عده ای از بیگناهان شد و گفت: عاملان این جنایت ها به نام اسلام آدم می کشند تا سیاست های اسلام هراسانه آمران صهیونیست و کافر خود را پیش ببرند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه، لفاظی ها و تبلیغات اخیر برخی کشورهای برای ایجاد ایران هراسی را محکوم به شکست دانست و گفت: چشم جهانیان در کنار اجساد زنان و کودکان بی گناه ردپای خونین سلاح و پول آنها را می بینند و این گونه رفتارها چیزی جز فرافکنی برای حمایت بیشتر از تروریسم نیست.
ماموستا محمدی همچنین با تقدیر از زحمات استاندار پرتلاش کرمانشاه و نمایندگان پیگیر و دلسوز استان برای تصویب ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ابراز امیدواری کرد بستر مناسب برای اشتغال و بهره مندی از اقتصاد شکوفای این گونه مناطق برای مردم لایق کرمانشاه فراهم شود.
ارسال نظرات