خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: نابودی گروهک تروریستی داعش که شعار انتخاباتی ترامپ بود به طور کلی فراموش شده است.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام والمسلمین محمد ایوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کنگاور ضمن تجلیل و از حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن افزود: درود خدا بر مردم مومن و ولایت‏ مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار دیگر برای تجدید بیعت با آرمان های مقدس امام (ره) و در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه‏ای دیگر آفریدند.
وی ادامه داد: خدای متعال را بابت وجود چنین مردمی شکر می‏کنیم و باید قدردان یکایک مردمی که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کردند، باشیم.
خطیب جمعه کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه ترامپ چهره بدون نقاب استکبار است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهوری جدید آمریکا با مواضع و سخنان عجیب و متناقض به ‏ویژه گاردی که نسبت به ملت ایران گرفته، بیانگر نداشتن منطق دیپلماسی است.
وی ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا باید بداند که در شرایط امروز جهان و منطقه و جایگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در معادلات و حوادث گوناگون منطقه بسیار خاص و ویژه است.
حجت الاسلام ایوبی همچنین بیان کرد: دست داعشی ها و تکفیری ها که ایران را مقصد اصلی خود معرفی می کنند به ایران نخواهد رسید که کشور ما در خارج از مرزها آنها را مدیریت و منکوب نماید و شبهه افکنی در این باب هجمه مستقیم به ارکان امنیت داخل ایران است و ملت ما باید با هوشیاری تمام، به ریشه، منبع و خاستگاه و محل طراحی این شبهات توجه داشته باشد.
ارسال نظرات