خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر گفت: مسئولان کشور باید با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مشکلات و دغدغه های مردم را حل کنند
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: برای رشد و تعالی هرچه بیشتر انقلاب اسلامی باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با وظایف مردم و مسئولان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اعتلای دین اسلام، تکریم مسلمانان و آزادگی ملت ایران از جمله اهداف مهم رخداد انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه روانسر با اشاره به سالگرد حکم تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص اعلام ارتداد و اعدام برای سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی، خاطرنشان کرد: این فتوای تاریخی برای دفاع از اصول و ارزش های اسلامی بود که موجب سرافکندگی مستکبران شد.
ماموستا غفوری در ادامه افزود: احداث بیمارستان در شهرستان روانسر خواسته اساسی و به حق این مردم است و باید در اولویت برنامه های کاری باشد که متاسفانه با وجود پیگیرهای فراوان نتیجه مثبتی ندیده ایم.
وی اضافه کرد: اقدام های خوبی برای توسعه و پیشرفت استان در حال انجام است اما با توجه به عمق محرومیت ها و کاستی ها نیاز است توجه بیشتری شود.
خطیب جمعه روانسر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: شناخت سیره و سلوک پیامبر اسلام (ص) و عمل به آن مایه سعادت مسلمانان است و پیامبر معارف و تعالیم دینی را گسترش داد تا محبت و برادری میان مسلمانان بیشتر شود.
ماموستا غفوری با بیان اینکه مقام و منزلت پیامبر(ص)، اهل بیت و یاران پیامبر باید همیشه مورد تکریم و احترام باشد گفت: دستورات حیات بخش اسلام مسیر سعادت مسلمانان را فراهم کرده و باید همه از اسلام ناب محمدی (ص) پاسداری کنیم و نگذاریم دشمنان به پیکره اسلام راستین ضربه وارد کنند.
ارسال نظرات