حجت الاسلام حمید رسایی گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۵۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی سخنران اصلی این مراسم در ابتدای سخنان خود گفت: برخی‌ها تصور می‌کنند که مراسم‌های مربوط به شهدا ممکن است منجر به بیان برخی از نقدها از دولت‌مردان شود و به همین دلیل مخالفت می‌کنند.
 
یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد برگزارشد

وی افزود: یک مسؤولی هم برای اینکه چند روز دیگر در این سمت باقی بماند، خوش خدمتی می‌کند و من به این مسؤول می‌گویم شما دیگر از دید مردم، امت حزب الله و خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزل شده‌اید.
 
یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد برگزارشد

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز اگر آبرو و عزت و عنوان و جایگاهی داریم، مرهون شهدا هستیم و اگر شهدا و امام شهدا(ره) نبودند ما چیزی نداشتیم، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی که رهبر و بزرگ و مولا و مقتدای ما هستند وقتی به شهدا می‌رسیدند، سر تعظیم فرود می‌آوردند.
 
یادواره 114 شهید کارگری شهرستان نظرآباد برگزارشد

رسایی گفت: از این پس کسانی که نمی‌خواستند مراسم مربوط به شهدا در نظرآباد برگزار شود، هر جا بروند باید پاسخگوی مردم و امت حزب الله باشند.

وی بیان داشت: فراکسیون امید طرحی را در دستور کار دارد که از این پس هر یک از شهروندان اگر پرسشی از مسؤولی داشت، او را محکوم به حبس و زندان کنند.
ارسال نظرات