خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:مشکلات وبحران های پیش آمده در استان خوزستان بابی تدبیری وناکارآمدی بعضی از مسؤولان بوجود آمده ومی بایست این معضلات باجدیدت وپیگیری مستمر رفع به فکر مردم استان باشند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۵۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هندیجان:درخطبه های نماز جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین احمدساری اصل امام جمعه هندیجان در مصلای مسجدجامع هندیجان اظهار کرد:مردم با همدلی وهمبستگی همیشه در صحنه های انقلاب حضوری فعال دارند ومسؤولان می بایست برای رفاه حال این مردم تلاش های بیشتری داشته باشند.

وی افزود:معضلات اخیر در استان خوزستان باجدیت وسرعت بیشتر رفع شود و برای خدمات رسانی به مردم مسؤولان از تمام امکانات استفاده نمایند.

وی بابیان دیدار مردم آذربایجان بارهبرانقلاب گفت:رهبرفرزانه انقلاب درجمع مردم آذربایجان فرمودندمردم باحضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲بهمن ثابت کردن که همواره از آرمان ها ودستاوردهای انقلاب دفاع می نمایند .

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:یکی از معضلات استان وجود ریزگردها است که به علت احداث سدها در روی روخانه ها بدون مطالعه علمی  وخشکی تلاب ها بوده است که تاکنون از سوی مسؤولان فکری جدی واساسی در جلوگیری از این ریز گردها نشده است.

وی بااشاره به قطعی برق در استان خوزستان بیان کرد:این روز ها شاهد قطعی برق در استان خوزستان هستیم که مشکلاتی برای مردم بوجود آورده است ومردم ازاین وضعیت پیش آمده ناراضی هستند که از مسؤولان مربوطه خواسته می شود با جدیت وبایک حرکت جهادی این مشکل پیش آمده را حل نمایند.

خبرنگار هندیجان شعبانی
قسمت پیوست‌ها
ارسال نظرات
پر بیننده ها