مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از پایان هشتمین دوره تربیت و تعالی پاسداران سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمید محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: هشتمین دوره تربیت و تعالی کارکنان پایور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با محوریت موضوع امربه معروف ونهی از منکر در مرکزامامت سپاه استان برگزار شد.

وی، افزود: این دوره آموزشی یک هفته ای، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و احیای فریضتین واجب فراموش شده برگزار گردید.

محمدی، اظهار کرد:‌ تبیین فلسفه چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید مجرب و آموزش دیده از سرفصل های آموزشی هشتمین دوره تربیت و تعالی پایوران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بود.

گفتنی است: این دوره آموزشی همزمان در مراکز آموزشی شهرهای مقدس مشهد و قم نیز برگزار می شود.

شایان ذکر است: در آیین اختتامیه هشتمین دوره تربیت و تعالی کارکنان پایور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، کارگروه های هر کلاس در حضور اساتید و داوران معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی، به ارائه گزارشی از روندبرگزاری دوره و آموخته های خویش پیرامون امر به معروف و نهی از منکر با ارائه پرده نگار پرداختند، که در این دوره کارخواسته گروه شهید سجاد مرادی بعنوان برتر شناخته و تجلیل شد.

 
ارسال نظرات