خبرهای داغ:
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج روستای شهرستان جهرم به دلیل شدت بارش‌ها تخلیه کامل شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۱۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

محمدرضا رضایی اظهار داشت: بارندگی شدید در شهرستان جهرم به پنج روستا آسیب جدی وارد کرد به‌طوری‌که تمام اهالی این روستاها را از منازل خود به اماکن عمومی کشاند.

وی افزود: در شهرستان جهرم پنج روستا تخلیه کامل شد و مجبور شدیم اهالی این روستاها را در اماکن عمومی اسکان دهیم و 20 روستا در محاصره آب هستند و امکان ارتباط با آنها وجود ندارد که نتوانستیم به آنها خدمات دهیم.

رضایی ادامه داد: در بارش‌های اخیر 20 روستا دچار مشکل جدی شده و تنها در بخش سیمکان 600 واحد مسکونی تخریب‌شده و در کل یک‌هزار واحد در کل شهرستان دچار مشکل است و به‌احتمال‌زیاد این تعداد بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عشایر نیز در نقاط گوناگون شهرستان جهرم در محاصره آب هستند، خاطرنشان کرد: ما در شهرستان بیش از هر چیز به چادر و نایلون و پتو نیاز داریم و نیاز است مدیریت بحران استان به جهرم توجه جدی کنند که

 وی با تشکر از تمام مدیران استان و شهرستان که در این زمینه یاری کردند و حضور به‌موقع در محل حادثه داشتند، گفت: مدیرکل بنیاد مسکن در حال آمدن به منطقه جهرم و بخش سیمکان است و باید اشاره کنیم که 60 درصد بافت سیمکان فرسوده و نیاز به بازسازی دارد.

رضایی با اشاره به بارش حدود 300 میلی‌متر باران در جهرم نیز اظهار داشت: مدیریت بحران کشور و استان باید به مناطق روستایی شهرستان جهرم توجه بیشتری داشته باشند به‌ویژه در سیمکان جهرم که شدت خسارت‌ها در اینجا بالا است.

وی همچنین افزود: متأسفانه مسیر ارتباطی بین جهرم و شیراز قطع است و در این مسیر دو پل تخریب‌شده است و مردم مجبورند از مسیر فسا به شیراز تردد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها