خبرهای داغ:
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: سران فتنه و فتنه‌جویان در اذهان عمومی ملت ایران به زباله‌دان انقلاب ریخته شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۱۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

حجت‌الاسلام محمود صحرایی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مبنی‌بر تعبیر مطرح‌شده در روزهای اخیر با عنوان «آشتی ملی» اظهار داشت: معظم‌له با بی‌معنی دانستن این تعبیر و انتقاد از پروبال دادن به آن در روزنامه‌ها، گفتند که مگر مردم باهم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به ‌روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آن‌ها آشتی نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه سران فتنه و فتنه‌جویان در اذهان عمومی ملت انقلابی ایران به زباله‌دان انقلاب پیوسته‌اند تصریح کرد: چنانچه کسانی در تلاش هستند آن‌ها را احیا کنند بدانند که با این کار بوی تعفن فتنه را دوباره در جامعه احیا می‌کنند و سرنوشت خود را به آنان گره می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون در ادامه گفت: روی سخن با عزیزان اصلاح‌طلب نیست چراکه شمار بسیاری از آنان با فتنه‌گران اعلام برائت کردند بلکه حرف ما با آن عده‌ای است که پس از هفت سال این بصیرت را پیدا نکرده‌اند که فتنه‌جویان قابل‌برگشت نیستند.

صحرایی با اشاره به کلام خدا در قرآن کریم مبنی‌بر اینکه کسانی که با دشمن هم‌نوا می‌شوند نیروی نفوذی به‌حساب می‌آیند ولو خود نداند بیان داشت: جای سؤال است که فتنه‌گر و فتنه‌جو چه فایده‌ای برای این ملت دارند که عده‌ای در تلاش بازگرداندن آن‌ها هستند.

وی متذکر شد: آیا امروز مشکل کشور فقط حصر چند فتنه‌گر و فتنه‌جو است که عده‌ای ایجاد موج می‌کنند و آرامش ملت را برهم می‌زنند و به‌طور یقین این امور باعث رسوایی خودشان می‌شود که بهتر است آن‌ها را رها کنند.

امام‌جمعه موقت کازرون روز روحانیت و دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: روحانیت در تمام عرصه‌ها و انقلاب‌ها از صدر اسلام تاکنون در صف نخست جهاد و شهادت بوده و خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: روحانیت در تمام عرصه‌ها باید پیشوا و پیشتاز باشد و این خصیصه از نشانه روحانیت است و چنانچه در عرصه‌های سخت و مبارزه با طاغوت این‌گونه نباشد دیگر روحانیت نیست و از راه حضرت امام (ره) فاصله گرفته است.

وی با گرامیداشت سوم اسفندماه مصادف با عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه خیبر در سال 1362 بیان داشت: این عملیات در منطقه طلاییه و جزایر مجنون رخ داد که سرداران بزرگی مانند حاج ابراهیم همت و شهید حمید باکری به شهادت رسیدند و به روانشان درود می‌فرستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها