خبرهای داغ:
در جلسه ماهانه ی کارگروه زن و خانواده استان خراسان رضوی، اعضای کارگروه زن و خانواده سند این استان با سه محور"زن در تربیت خانواده"، "نقش زن در عرصه جهاد فرهنگی" و "نقش زن در اقتصاد مقاومتی" مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۲۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، جلسه ماهانه کارگروه زن و خانواده با حضور فاطمه اسحاق قالیباف مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان و غفوری رئیس کارگروه زن و خانواده استان، در سالن جلسات سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه که اعضای کارگروه زن و خانواده حضور داشتند، مصوبات جلسه قبل مورد پیگیری قرار گرفت و آسیب های موجود در حوزه بانوان مورد بررسی قرار گرفت.

خالی بودن ذهن مادران از مبانی شخصیت زن در اسلام یکی از مسائلی بود که مطرح گردید و موضوعات فرزندآوری، دشمن شناسی، حیا، ظرفیت فضای مجازی و توجه به هدف گذاری روی افراد کلیدی و موثر از مطالب مهم مورد تاکید در جلسه بود.

در ادامه سند کارگروه توسط دبیر جلسه، اسحاق قالیباف با سه محور "زن در تربیت خانواده"، "نقش زن در عرصه جهاد فرهنگی" و "نقش زن در اقتصاد مقاومتی" مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان مصوب شد تا سه کمیته "کمیته فضای مجازی"، "کمیته تحکیم بنیان خانواده" و "اقتصاد مقاومتی" با محوریت اعضای کارگروه تشکیل گردد.




ارسال نظرات