آذرنوش گفت: ورزشکاران و قهرمانان در المپیک جهان و آسیا در فاصله زمانی 10 تا 17 اسفند برای بازدید از مناطق جنگی، عازم سرزمین نور می شوند.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۲۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، داود آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران با اشاره به اثرگذاری برنامه های راهیان نور بر آحاد جامعه گفت: بحمدالله سفرهای راهیان نور که سال به سال شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی آن هستیم، توانسته جایگاه خوبی را نزد جوانان و به ویژه ورزشکاران پیدا کند و همه ساله شاهد هستیم که تعدادی از کاروان های ورزشی در رشته های مختلف، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا عازم سرزمین های نور می شوند و واقعا چنین حرکتی واقعا حرکت پسندیده و با خیر و برکتی است.
 
وی ادامه داد: برنامه ای که امسال برای ورزشکاران ایرانی در نظر گرفته ایم، برگزاری اردوی راهیان نور ویژه قهرمانان المپیک جهان و آسیا است که در فاصله بین 10 تا 17 اسفند ماه برگزار می شود.
 
آذرنوش اظهار داشت: ویژگی‌های دفاع مقدس قابل تکرار نخواهد بود. صحنه‌های نبرد،اسارت، دوران ایستادگی، پایمردی و اقتداری که جوانان این کشور در آن دوران آفریدند و در مقابل استکبار و تهاجم ابرقدرتهای جهان ایستادند، کشورمان را تبدیل به نماد برجسته پیروزی و مقاومت کرد و ما امروز هرچه در کشور داریم به برکت دفاع مقدس است.
 
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: ما نقطه‌های بسیار روشنی در انقلاب اسلامی داریم که متاسفانه مغفول واقع شدند و اصلا دیده نشدند و امروز خداوند متعال اراده فرموده است تا در این مقطع از انقلاب به آن پرداخته شود. یکی از این نقاط تاریخ دفاع مقدس است و نه تاریخ مکتوب، بلکه تاریخ مصور. در صحنه عملیات دفاع مقدس تا سال ها به این مهم نپرداختیم و امروز این حرکت راهیان نور در آغاز راه است.

ارسال نظرات