همایش هم اندیشی و تبیین ماموریت های رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سپاه های استان خوزستان، لرستان و ایلام با حضور سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۳۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان همایش هم اندیشی و تبیین ماموریت های رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های مقاومت بسیج سپاه های ولیعصر(عج)استان خوزستان، لرستان و ایلام با حضور سردار طهماسبی، سرهنگ مزینانی، حجت الاسلام حسینی دیباجی، سرهنگ مهدوی معاونین هماهنگ کننده، طرح و برنامه، امور روحانیون و نظارت و تایید صلاحیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان و نیز حجت الاسلام شفیعی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سالن امام خامنه ای فجر اهواز برگزار شد.
 حجت الاسلام شفیعی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) در سخنان خود در این همایش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و خیر مقدم از حضور کلیه مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در استان های ایلام و لرستان گفت:رابطین نمایندگی ولی فقیه دارای دو گزینه یکی مسئولیت و دیگری ماموریت است که مسئولیت شامل متولی و نشر فرهنگ پاسداری و جهادی و ماموریت اجرا و تدابیر دینی و نظارت مستمر از نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و نواحی است و الزامات این مسئولیت و ماموریت حفظ انسجام و کاربردی کردن این ماموریت هاست.

سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در سخنانی گفت: انتظار بنده از این نشست حاصل تمام تلاش ها و فعالیت های شما توسط نمایندگانی که به خوبی بیان شد و رابطین باید در مسائل بصیرتی و معرفتی باید از همه جلوتر باشند.

وی افزود:رابطین مخلصانه و هیچ چشم داشتی به مسائل مادی ندارند.

همچنین سردار شاهوار پور در ادامه این همایش ضمن عرض خیر مقدم به کلیه رابطین گفت:موضوع بسیار مهم برای ما و رهبری عزیز روحیه انقلابی و جهادی است که باید از درون بدنه بسیج و سپاه بیرون بیاید و در جامعه نشان داده شود و همچنین معنویت در کنار روحیه جهادی باید دنبال شود وبه عنوان یک تفکر و ایده که خواهان زیادی در جامعه دارد مطرح شود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه گفت:آنچه رهنمود های مقام معظم رهبری را می تواند عملی کند و در سطح جامعه قابل فهم و درک کند ظرفیت هایی که در عقیدتی سیاسی سپاه است که صاحب این توانایی هستند و باید در جامعه پردازش کنند و نیز شناخت آسیب ها و تهدیدات می تواند به پایداری تفکر انقلابی بیانجامد.

وی در ادامه افزود:عدم توجه به آسیب ها و بررسی جامعه در حوزه تهدیدات می تواند خطرناک شود و برای جوان و نوجوان به خاطره روحیه تنوع طبعی باید دائم برنامه ریزی کرد و تلاش کنیم در بخش اثر گذاری بر روی مخاطب این روحیه جهادی و انقلابی را تقویت کنیم.

در ادامه همایش از چند خانواده شهید مدافع حرم تجلیل شد و در پایان به سوالات مطرح شده از سوی رابطین توسط حجت الاسلام دیباجی مسئول امور روحانیون سازمان بسیج و سرهنگ مزینانی مسئول طرح و برنامه و سرهنگ مهدوی معاون نظارت سازمان بسیج کشور پاسخ داده شد. 
ارسال نظرات