بحث توسعه هسته ای، موشک بالستیک ،و چنین رزمایش و تجمعاتی حماسی باعث رعب دشمن می شود که با اتکا به خداوند امنیت ما را در منطقه نیز بوجود آورده است
کد خبر: ۸۸۲۶۷۷۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، سرهنگ پاسدار ناظری جانشین فرمانده سپاه استان در رزمایش سپاه سلمان که با شعار« الی بیت المقدس» در چند کیلومتری روستای رمین با حضور بسیجیان ونیروهای مسلح چابهار انجام شد با بیان این مطلب گفت: در دوران حاکمیت سکولاریسم گذشته، این انقلاب اسلامب بود که بزرگترین حادثه اثر گذار با آثار بین المللی به بار آورد و احیای تفکر دینی با توجه به آن زمان فراموشی دینی در حال شکل گیری بود دوباره اسلام احیا شد.

وی افزود: استقرار نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه در نظام و سیاست گذشته بسیار غافلگیر کننده بودو دین را در مسیر زندگی انسانها قرار داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به همان اندازه که مستضعفان و تشنگان عدالت را امیدوار کرد موجب خشم قدرت های استعماری و استبدادگر شد که  از دست دادن موقعیت شان عاملی شد تا برای از پا در آوردن انقلاب ما از هیچ توطئه سخت و نرمی کوتاهی نکنند.

وی اذعان کرد: پیوند عمیق مردم با امام راحل گشایشگر قدرت و قوت بیشتر انقلاب گشت بدین گونه دشمنان خواستارتهاجم گسترده برای برهم زدن پیوند مردم و رهبری شدند ولی کورخواندند، امروز میبینیم که حضور حماسی مردم در همه صحنه ها خودش جوش و فعال است.

ارسال نظرات