امسال جشن نيكوكاري با شعار « بهار همدلی ، شکوه مهربانی ،جشن نیکوکاری» در شهرستان خرم‌دره برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۷۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كميته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اينكه جشن نیکوکاری امسال متفاوت‌تر از سال گذشته و با رویکرد نیاز محوری و نقاضا محوری برگزار مي‌شود، گفت: اين جشن در قالب گام‌های ابلاغی 9 گانه مرکز در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

ابوالفضل احمدي با بيان اينكه جشن نیکوکاری هرساله باهدف تامین نیازهای خانواده های تحت پوشش امداد در آستانه سال نو برگزار مي‌شود، افزود: خوشبختانه مشاركت مردم در مرحله نخست اين طرح مطلوب بوده است.

مدير كميته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اهدای 462 بسته گوشت برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند شهرستان گفت: همچنين در قالب اين جشن 200 كيلوگرم برنج و 85 بطری روغن به ارزش 22 میلیون و 975 ریال توسط حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) این شهرستان به مددجويان كميته امداد اهدا شده است.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون يك هزار و 500 خانوار با جمعیت 2هزار و 517 نفر زيرپوشش كميته امداد خرم‌دره هستند، افزود: از این تعداد 330 دانش‌آموز، 935 زن سرپرست خانوار و 881 سالمند هستند.

احمدي در پايان با دعوت از خيران براي حضور گسترده در جشن نيكوكاري گفت: اميدواريم امسال نيز شاهد حضور باشكوه مردم خير و نوع دوست شهرستان خرم‌دره در كمك به نيازمندان باشيم.

ارسال نظرات