نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: حاکمیت علمی در جهان بزرگترین قدرت در دنیاست که امروزه کشورمان به برکت انقلاب اسلامی و جوانان این کشور به مراحل بالای علمی دست یافته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۹۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی بسیج ، حضرت حجت الاسلام دکتر عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در یادواره 128 شهید بخش مشگین‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی نماد آرزوی ملت ایران است.

وی افزود: در این دنیا حاکمیت ملی وجود ندارد چرا که هیچ کشور توان مقابله و ایستادگی با غرب را ندارد اما در طول 8 سال جنگ تحمیلی ایران همچون معجزه الهی توانست در مقابل این قدرت جهانی ایستادگی کند و اکنون بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب همچنان در مقابل غرب ایستادگی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران از لحاظ علمی هیچ چیزی نداشت و کاملاً وابسته به غرب بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و جوانان این کشور به مراحل بالای علمی دست یافته است لذا حاکمیت علمی در جهان بزرگترین قدرت در دنیاست.

امام جمعه اردبیل گفت: وقتی ناو آمریکایی که به ایران واگذار شده بود توسط خود آمریکا غرق شد ایران به این نتیجه رسید که باید خود از لحاظ علمی توسعه یابد و به تولید دست بزند و اکنون به برکت علم جوانان این کشور آمریکا با وجود آن‌همه عظمت و اقتداری که داشت نمی‌تواند حتی یک گلوله به طرف ایران شلیک کند.

وی تصریح کرد: کارخانه ارج با 8 هزار کارگر تنها به خاطر یک قطعه کوچک تعطیل شد چرا که فناوری ساخت این کارخانه خارجی بود لذا ملت ایران باید در عرصه علمی پیشرفت کنند تا در مقابل غرب دست دراز نکنیم بنابراین در حال حاضر سلطان قدرت در دنیا علم است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اکثر کشورهای مرزی متعلق به ایران بود که در زمان حاکمیت‌های گذشته تجزیه شد در حالی که اگر این تجزیه صورت نمی‌گرفت دنیا در مقابل ایران تعظیم می‌کرد.

وی در خصوص گرد و غباری که بخشی از کشور را گرفته است گفت: برخی از کشورهای همسایه با احداث سدی از ورود آب به این کشور جلوگیری کرده‌اند و این امر موجب شده است گرد و غبار در کشور به بحران تبدیل شود در حالی که اگر این تجزیه صورت نمی‌گرفت هیچ قدتی نمی‌توانست در مقابل ایران عرضه اندام کند.

وی تاکید کرد: شعار نه شرقی، نه غربی شعاری است که هیچ قدرتی نمی‌تواند بر زبان جاری کند و انقلاب اسلامی با این شعارها تمتم تحقیرهایی که وجود داشت از میان برداشت.

ارسال نظرات