رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مرکزی:

سومین دوره مسابقات کاراته روستاهای استان مرکزی برگزار شد

عشوری گفت : سومین دوره مسابقات رزمی سبک ذوالفقار کیوکوشین کاراته روستاهای استان مرکزی به میزبانی روستای جیریا اراک به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۹۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
علی عشوری رییس هیات  ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مرکزی گفت :سومین دوره مسابقات رزمی سبک ذوالفقار کیوکوشین کاراته روستاهای استان مرکزی به میزبانی روستای جیریا شهرستان اراک برگزار و به پایان رسید.

وی ادامه داد : در این مسابقات غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ، رجبی معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان اراک و چندی از مسئولین استان ، شهرستان ، بخشدار، دهیاران روستاهای شرکت کننده حضور و از نزدیک شاهد رقابت ورزش کاران بودند. 

عشوری تصریح کرد : این مسابقات با حضور 11 تیم و با انجام 200 نفر ورزشکار شرکت کننده در دو بخش نونهالان و جوانان در سالن ورزشی جیریا از بخش ساروق شهرستان اراک به مدت یک روز انجام پذیرفت.

در حاشیه این مسابقات غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : ورزش در روستاها باید جریان داشته باشد و هیچ جوانی مبتلا به بیماری و اعتیاد به مواد مخدر نشود .

وی ادامه داد :جوانان روستایی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی، کمترین بهره را می‌برند، در حالی که فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌های روستایی و احیای بازی‌های محلی و بومی این مناطق می‌تواند نقشی اساسی در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد ایجاد کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار