با خدمات‌رسانی مناسب و برقراری امنیت نسبی در جامعه، می توان میزان مشارکت مردم در انتخابات بزرگ ملی را افزایش داد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۹۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان زنجان گفت: باید با ایجاد شرایط لازم، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرد.

سید بیوک موسوی افزود: مسئولین باید با برقراری ارتباط موثر با مردم، به بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت بپردازند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات بزرگ که یکی در عرصه بین المللی و دیگری در عرصه های منطقه ای، قومی و محلی از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا ضروری است فضای مناسبی در جامعه به منظور برگزاری باشکوه این دو رویداد مهم ایجاد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان تصریح کرد: باید حقوق تک تک افرادی که قصد شرکت در انتخابات و کاندیدا شدن را دارند، به نحو مطلوبی رعایت شود که هیات های نظارت در این زمینه، نقش موثری دارند.

سید بیوک موسوی افزود: با فعالیت هیات های نظارت بر انتخابات که دغدغه دفاع از حقوق مردم را دارند، باید میزان تخلفات به حداقل ممکن برسد تا شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات آتی باشیم.

وی گفت: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، به لحاظ فشارهای روز افزونی که بر مجموعه دولت وارد می شود، مسئولیت مدیران اجرایی انتخابات نیز دشوارتر و افزون‌تر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خاطر نشان ساخت: بخشی از فشارهای وارد شده به مجموعه دولت به صورت تصنعی است که باید با رفتارها و تصمیمات عقلانی مدیران، این فشارها کنترل و برطرف شود تا امنیت در تمامی جهات و عرصه ها برقرار شود.

ارسال نظرات