حجت الاسلام منصورنژاد حجت الاسلام با اشاره به اینکه بیشترین طلاق ها در خانه های ثروتمندان است، بیان کرد: حضرت بعد از ازدواج لباس عروسی را به مستمندان بخشیدند، سه شب پیاپی افطاری خود را به فقرا دادند، دیگران را در دعای خود مقدم می شمردند و غیره که فقط برای رضای خدا بود.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۱۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسبج از بوشهر،حجت الاسلام منصورنژاد با بیان اینکه در تمام زندگی حضرت فاطمه(س) رضای خدا بر رضای غیر خدا مقدم بوده است، گفت: وقتی حضرت علی(ع) از حضرت فاطمه(س) خواستگاری کرد حضرت رضای خدا را از پیامبر اسلام سوال کرد و با توجه به اینکه خواستگارهای پول دار بسیار زیادی داشت، با در نظر گرفتن رضای خدا پاسخ مثبت به این ازدواج داد.

منصورنژاد اظهار کرد: زمانی که حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) ازدواج کردند حضرت فاطمه سوالاتی داشت که آیا این کار رضای خدا در پی دارد یا خیر؟ و هیچ وقت سوالی از پول دار بودن یا نبودن یا اینکه مسکن وجود دارد یا خیر نداشته است.

این مبلغ دینی افزود: حضرت فاطمه(س) می فرماید: دخترانی که ازدواج می کنند دو انتقال دارند که اولین آن انتقال از خانه پدر به خانه شوهر است و دیگری انتقال خانه شوهر به عالم قبر و قیامت است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طلاق ها در خانه های ثروتمندان است، بیان کرد: حضرت بعد از ازدواج لباس عروسی را به مستمندان بخشیدند، سه شب پیاپی افطاری خود را به فقرا دادند، دیگران را در دعای خود مقدم می شمردند و غیره که فقط برای رضای خدا بود.انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها