امام جمعه گرمی گفت: طرح آشتی ملی برای پیش روی برنامه های عده ای خاص و تضعیف محور مقاومت است.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۲۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،امام جمعه گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی با بیان اینکه بعضی ها اعتقاد دارند که توافق برجام ایران را از جنگ حتمی حفظ کرد، گفت: این حرف درستی نیست و دشمنان انقلاب اگر توان ضربه زدن به ایران را داشتند تابحال اینکار را کرده بودند بلکه آنها می خواهند با مطرح کردن این حرفها تصمیم گیران کشور را از جنگ مهم اقتصادی غافل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تبریز گفت: طرح آشتی ملی برای ایجاد همبستگی و حفظ و تقویت وحدت برای مقابله با دشمنان انقلاب نیست بلکه پیش روی برنامه های عده ای خاص و تضعیف محور مقاومت است.

وی با بیان اینکه کمک به همنوع و یاری رساندن به نیازمندان وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی است، اظهار کرد: برای اینکه اموات ما از احسان که در حق آنها صورت می گیرد بیشتر بهره مند شود باید بجای اینکه به مردم در مساجد بصورت شام و ناهار احسان بدهیم از راه درست و مورد تائید به دست نیازمندان واقعی برسانیم تا آنها هم شرمنده خانواده خود نباشند و اینگونه احسان کردن اجر و ثواب بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه گرمی از راهداران زحمتکش، پلیس راه و نیروهای شهرداری و کلیه کسانی که در این هوای سرد و برفی خدمت رسانی می کنند تا مردم در آسایش و رفاه باشند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات