در آیینی همزمان با 29بهمن طرح گازرسانی به ارتفاعات توریستی و تفرجگاه عون بن علی تبریز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۳۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این آیین گفت: خدمت به مردم یکی از کارهای ماندگار و به یادماندنی است و رضایت مردم لذت ویژه ای دارد.

محمد صادق پورمهدی افزود: خدمت بی منت و تلاش شبانه روزی در جهت رفاه و آسایش مردم وظیفه ماست و این کار را با افتخار و بدون احساس خستگی به طور مستمر انجام می دهیم تا بتوایم ضمن برطرف کردن مشکلات و با ارائه خدمات مناسب تر و بهتر رضایت مردم را جلب کنیم چراکه مردم بهترین و لایق بهترین ها هستند.

وی اظهار داشت: گاز رسانی به تفرجگاه عون بن علی یکی از زیر ساخت های اساسی و مهم در جذب گردشگر می باشد که امروز با همت مدیران و مسئولان استان محقق شد که جای تشکر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در افتتاح این طرح ضمن گرامیداشت قیام مردم تبریز گفت: برای تفرجگاه عینالی علاوه براجرای شبکه توزیع داخلی مجموعه به طول ۵/۵ کیلومتر توسط سازمان توسعه وعمران عون بن علی با اجرای 1.5 کیلومتر خط تغذیه یک مورد ایستگاه 400-60- 250متر مکعبی در ورودی مجموعه پارک طبیعت عینالی نصب وراه اندازی شده است تا برای سرمایه گذاری هایی که در آینده در این منطقه صورت خواهد گرفت جوابگو باشد.

ولی اله دینی گازرسانی به مجموعه عون بن علی را در راستای تسهیل در ارائه خدمات به مردم و گردشگران و کمک به ارتقای بهداشت محیط زیست دانست و افزود: از این پس همه واحدهای این مجموعه گردشگری از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها