جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع)

استکبار به‌دنبال نفوذ در ایران/قدرت آمریکا رو به افول است

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: استکبار جهانی امروز به قدرت ایران معترف بوده و از اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزو ۴ کشور قدرتمند جهان است و قدرت آنان رو به افول رفته ناراحت هستند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۴۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) در جمع پایوران سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ با تاکید بر اینکه تمام تلاش دشمن برای منحرف کردن بیداری اسلامی است، گفت: از نخستین روزهایی که جرقه انقلاب در ایران زده شد دشمنان برای خاموش کردن نور اسلام تلاش کرده‌اند و به ترفندهای متعددی متوسل شده‌اند.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران هرگز به دشمن اجازه نداده است که به خواسته خود دست پیدا کند و تا پای جان از اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند تا جایی که غریب به ۲۴۰ هزار شهید برای حفظ کیان نظام و انقلاب اسلامی از جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و با خون خود نهال انقلاب را ابیاری کردند.

ایران جزیره امن منطقه/عزت و اقتدار دستاورد انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: امروز ایران به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده است و با روحیه خودباوری توانسته در عرصه دفاعی حرفی برای گفتن داشته باشد تا جایی که حتی دشمنان نظام مقتدر اسلامی به قدرت ایران معترف هستند.

سردار پاسدار اباذری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی عزت، اقتدار و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: انقلاب اسلامی هرگز تن به ذلت نمی‌دهد و زیر بار حرف زور نمی‌رود؛ گذشت آن زمانی که ایران در دوران حکومت رژیم پهلوی زیر یوغ سلطه‌گران بود. الان نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری ولی‌فقیه و پشتیبانی ملت، مقتدرانه به مسیر رشد و تعالی خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: امروز کوچکترین حرکت نیروهای بیگانه در خلیج همیشه فارس زیر نظر ایران اسلامی است که این نشان از اشراف کامل ایران بر خلیج همیشه فارس دارد؛ نمونه آن را هم در دستگیری ملوانان و فرمانده ناو آمریکایی دیدیم.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) حاج قاسم را نماد قدرت انقلاب اسلامی و عزت نظام دانست و گفت: مسئولان عالی ‌رتبه آمریکا آرزوی دیدار با این سردار رشید اسلام را دارند؛ ملت ایران در تمامی صحنه‌ها نشان داده است که همیشه پشتیبان ولایت است و به مانند سردار سلیمانی، شهید چمران‌ها، حسین فهمیده‌ها و... از کیان اسلام و ولایت دفاع می‌کند.

دشمن به دنبال نفوذ در نظام اسلامی/نفوذ راهبردی‌ترین ابزار دشمن

سردار پاسدار اباذری با بیان اینکه دشمن علیه انقلاب اسلامی هرگز دست از توطئه بر نمی‌دارد، گفت: دشمن علیه انقلاب اسلامی در حال توطئه است و گرچه در جبهه سخت نظامی از ایران شکست خورده اما با قوت جنگ نرم را علیه این ملت توام دنبال می‌کند تا جایی که در جنگ نرم بر پشت بام‌ها ما نفوذ کرده و به دنبال استحاله فرهنگی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ هر کشور هویت آن محسوب می‌شود، گفت: مقام معظم رهبری تاکنون 80 بار کلمه نفوذ را به‌کار برده‌اند؛ نیابد غفلت کرد چراکه دشمن به دنبال نفوذ است و آن را به عنوان راهبردی‌ترین ابزار خود به کار گرفته است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به تلاش دشمن در بحث نفوذ در ارکان کشور گفت: هدف دشمن فریب مسئولان است و متاسفانه در این بین بسیاری از مسئولان فریب لبخند دشمن را خوردند. دشمن هرگز دست از دشمنی بر نمی‌دارد و آخرین تیر ترکش آنها در فتنه 88 بود که با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این تیر نیز به سنگ خورد.

خودباوری عامل پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله

سردار پاسدار اباذری با اشاره به تحریم‌های اقتصادی ظالمانه علیه نظام اسلامی گفت: این تحریم‌ها از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی اعمال شد و حتی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند ولی ایمان و خودباوری باعث شد رزمندگان ما با دستان خالی دشمن را به زانو درآورند.

هرگونه جسارتی از سوی استکبار جهانی بی پاسخ نمی‌ماند

وی افزود: استکبار جهانی اگر جرأت می‌کرد به ایران هم مانند عراق و افغانستان دست اندازی می کرد ولی می دانند که در صورت کوچکترین جسارتی پاسخ دندان شکنی را از سوی ایران دریافت خواهد کرد؛ دشمن به قدرت ایران اسلامی پی برده و بعضی از مسئولان هم باید بدانند ملت ایران اکنون در موضع قدرت قرار دارد.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) : آمریکا را بزرگترین و اصلی‌ترین نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: استکبار جهانی همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛«شیطان بزرگ است» و تنها با نظام ما مشکل ندارند، بلکه با راه ما و ملت ما مشکل دارد.

قدرت آمریکا رو به افول است

وی با بیان اینکه قدرت استکبار جهانی رو به افول است، گفت: آنها از این ناراحت هستند که ایران جزو ۴ کشور قدرتمند جهان است ولی قدرت آنان رو به افول رفته است.

سردار پاسدار اباذری با تاکید بر لزوم پیروی از ولایت تصریح کرد: کشتی عظیم انقلاب اسلامی ناخدای ولی فقیه را دارد که در تمامی برهه‌های تاریخ سرنوشت ساز کشور توانسته این کشتی را به جزیره امن منطقه مبدل سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات