امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: عده‌ای در حالي شعار آشتی ملی را مطرح می‌کنند كه باید از آنان پرسيد، مگر مردم باهم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۵۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد اظهار داشت: امروز 29 بهمن ماه سالروز قیام مردم تبریز در سال 56 علیه حکومت پهلوی است که بدین مناسبت هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه تجديد ميثاقي دوباره با رهبر معظم انقلاب داشتند و معظم‌له در اين ديدار مردم آذربایجان را ملتي شجاع، هوشیار و انقلابی خطاب قرار دادند.

وي با بيان اينكه مردم آذربايجان از مشروعيت گرفته تا پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و هم اكنون نيز در تمامي صحنه هاي ملي و مذهبي حضور گسترده اي داشته اند، گفت: دشمن با اينكه همواره سعي در ايجاد تفرقه با ايجاد قوم گراها و پانتركيسم بين مردم آذربايجان بوده، اما تاريخ نشان داده كه مردم آذربايجان هيچگاه فريب توطئه اين دشمنان را نخورده و ملتي انقلابي هستند كه گوش به‌ فرمان ولایت هستند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص طرح آشتی ملی، آن را تفرقه انگیز دانست و گفت: ملت و همه طیف های سیاسی ایران در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها نشان دادند با هم همدل، همزبان و یکپارچه هستند و حول محور وحدت بخش نظام و رهبری حركت مي كنند.

رشادي افزود: شاید در پاره ای از موضوعات میان طیف‌های سیاسی اختلاف نظر و سلیقه وجود داشته باشد، اما همه ملت ما یکپارچه و در راستای اهداف مشخص نظام، تحت لواي يك پرچم و ولايت فقيه هستند.

خطيب نمازجمعه پارس آباد عنوان کرد: حال باید به این‌ها گفت، مگر مردم باهم قهر هستند! باید به این‌ها گفت که مردم باهم قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند، مردم با نظام هم قهر نکرده‌اند که بخواهند آشتی کنند، بله، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، مردم به آن‌هایی که به عاشورا اهانت کردند، ملت ما با اینها قهرند و هرگز آشتی نخواهند کرد.

رشادي به گلایه‌مندی رهبر معظم از مسئولان اشاره کرد و متذکر شد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده و ماه‌های آخر آن را پشت سر می‌گذاریم، مسئولان باید اعلام کنند که در عمل چه اقداماتی را در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند.

وی با بيان اينكه مسؤولان بستر خدمت را برای رفع مشکلات مردم فراهم و اجرایی کنند، گفت: مسؤولان در قبال این ملت و این انقلاب وظیفه دارند تا مردم گلایه‌مندی نداشته باشند چرا که این ملت شایسته بهترین خدمات در رفاه و امنیت بوده و حضورشان در همه جا پشتوانه است.

امام جمعه پارس آباد همچنين با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از ملت ایران به‌خاطر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حضور پیام مهمی را داشت که همه ملت ما تابع امر ولایت و رهبری هستند؛ اما از کم‌کاری مسؤولان و پاسخگو نبودن آنها و حل نشدن مشکلات و معضلات گله دارند.

رشادي در ادامه از افزايش بهای گاز مصرفی مشتركين پارس آبادي انتقاد كرد و خواستار رسيدگي اداره گاز اين شهرستان به اين مساله شد.

وي در پايان از ستاد نماز جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و هنرمندان پارس آباد در طراحی و ساخت جایگاه نماز جمعه اين شهر قدرداني كرد.

ارسال نظرات