خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج امری ضروری است/ برنامه‌ها در قالب این هیئت‌ها عالمانه طرح‌ریزی و جهادی اجرا می‌شود

سردار سلیمانی با بیان اینکه راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز امری ضروری است، گفت: برنامه های بسیج در این هیئت ها باید به نحوی پروبال و غنا داده شوند تا بتوان به صورت کامل مدعی شد کار عالمانه صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۵۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در اجلاسیه مجمع قشر بسیج استان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حریم اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در دیدار آذرماه سال جاری با جمعی از بسیجیان سراسر کشور فرمودند باید کانون های اندیشه ورز در بسیج شکل بگیرد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی با اشاره به ضرورت راه اندازی هیئت های اندیشه ورزی در استان و شهرستان ها، گفت:‌باید نهایت استفاده را از ظرفیت نخبگانی جامعه برای پیشبرد و اعتلای برنامه های بسیج انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در تشریح کار هیئت های اندیشه ورزی، تأکید کرد: برنامه های بسیج در این هیئت ها باید به نحوی پروبال و غنا داده شوند تا بتوان به صورت کامل مدعی شد کار عالمانه صورت پذیرفته است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در توضیح برنامه عالمانه، گفت: کار علمی بر اساس دانش انقلابی و روحیه معنوی در بسیج مورد مطالعه، آرا و نظر قرار می گیرد، سپس کارآمد و بهینه ترین روش اجرایی اتخاذ و سپس با روحیه جهادی به مرحله اجرا گذاشته می شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه گاهاً یک کار علمی بر اساس شیوه های کلاسیک رایج جهان انجام می شود که خاصیت اجرایی پیدا نمی کند، تأکید کرد: برای همین منظور به دنبال طرح ریزی عالمانه در هیئت های اندیشه ورز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در مرکز استان یک هیئت اندیشه ورز و در سطح هر کدام از نواحی شهرستان ها نیز یک هیئت اندیشه ورز راه اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تنظیم برنامه های سال 96 این ستاد، گفت: ویژگی برنامه سال آینده این هست که استان محور و بر اساس اهداف و سیاست های برگرفته شده از رهنمودها یا عیناً طبق فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب است ولی حجم، نوع و عملیاتی شدن آن طبق راهبردهای استانی است.

سردار سلیمانی اظهار امیدواری کرد: با حضور نخبگان دلسوز انقلاب در هیئت‌های اندیشه ورز بتوان در پیشبرد بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی خطاب به حاضران گفت: از توان، تجربه و دانش افراد در سطح شهرستان‌ها نهایت استفاده را بکنید، مبادا از ظرفیت نخبگانی محلی خود غافل شوید.

ارسال نظرات