مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ارومیه:
کد خبر: ۸۸۲۶۸۵۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ارومیه گفت: 220 نفر از بانوان ارومیه که تا کنون موفق به زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) نشده بودند در قالب طرح شمس الشموس عازم مشهد مقدس شدند.   
سروان پاسدار حمید سالم صافی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: این افراد دارای بالای 40 سال سن و جزو بسیجیان حوزه های 6 و 8 خواهران سپاه ارومیه بودند.
وی با بیان اینکه این افراد با 15 اتوبوس رهسپار مرقد مطهر امام هشتم(ع) شدند گفت: اسکان و زیارت این افراد رایگان بوده و خیرین هزینه های این افراد را متقبل می شوند و از زائران فقط مبلغ 900 هزار ریال از بابت هزینه اتوبوس دریافت می شود.
صافی اضافه کرد: این کاروانها به مدت سه روز در مشهد مقدس اقامت داشته و سپس به ارومیه باز می گردند.
به گفته وی افرادی که دارای سنین بالا هستند همراه با یک نفر همراه عازم این سفر می شوند ولی 80 درصد کاروان شامل افرادیست که برای نخستین بار به زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) نائل می شوند.
مدیر اردویی و راهیان نور سپاه ارومیه گفت: در30 بهمن ماه نیز در صورت فراهم شدن شرایط لازم و تداوم خدمات رسانی 130 نفر از خانواده ها به این سفر معنوی اعزام می شوند.
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی این طرح به صورت سراسری در استان اجرا می شود، این کاروان هفتمین کاروان استانی در این زمینه بوده که رهسپار مشهد مقدس شد.
در فصل زمستان امسال هفت کاروان با این عنوان در استان راهی مشهد مقدس شده است.
ارسال نظرات