مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت:بسیج دانشجویی یک حزب سیاسی نیست بلکه مدافع حقوق ملت است و هرگاه که منافع ملی درخطر باشد داد می‌زند و مطالبه گری می‌کند.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۶۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسبج از بوشهر، داوود گودرزی عصر دیروز در جمع کارشناسان و مسئولان فرهنگی دانشگاه های فرهنگیان  سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: اجزای فرهنگی دانشگاه باید هماهنگ و هم‌راستا باهم فعالیت کنند.

وی افزود: فارغ از دیدگاه‌های سیاسی وجه مشترک همه‌کسانی که دغدغه فرهنگ رادارند انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: هرکسی وقتی در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی را قبول می‌کند یعنی قانون اساسی را قبول کرده و رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان ولایت‌فقیه پذیرفته است.

گودرزی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از  انرژی کشور صرف گرایش‌های سیاسی شده است، عنوان کرد: وقتی یک هدف و آن‌هم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی داریم دیگر عقاید و گرایش‌های سیاسی نباید بر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ما در کنار هم لطمه بزند.

وی عنوان کرد: ازجمله ویژگی‌های یک فرد انقلابی قبول داشتن آرمان‌های انقلاب، تلاش برای تحقق آن و حرکت به‌سوی افق انقلاب اسلامی است.

گودرزی گفت: ما باید به گذشته خودمان برگردیم و تمدن اسلامی را با تولید فکر و پرورش اسلام احیا کنیم.

وی بیان کرد: ما برای شکم قیام نکردیم ولی قرار نیست در این انقلاب کسی گرسنه باشد و کرامت، حرمت و معیشت مردم باید تأمین شود.

مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: تولید علم و فرهنگ‌سازی ازجمله مواردی است که دچار  پیشرفت کشور می‌شود و دانشگاه در این راستا نقش اساسی دارد.

وی بابیان اینکه دانشگاه به‌گونه‌ای شکل‌گرفته است که خلا احزاب را پر کند خاطرنشان کرد: دانشجو در دانشگاه باید دغدغه سیاسی داشته باشد.

وی گفت: دانشگاه فضای گفت‌وگوی منطقی است و افراد باید با استدلال با یکدیگر صحبت کنند. کرسی آزاداندیشی لازم به این کارکرد دانشگاه است.

گودرزی با اشاره به اینکه بسیج را امام باهدف سازمان‌دهی مردم در اداره حاکمیت راه‌اندازی کرده است، گفت: بسیج دانشجویی یک حزب سیاسی نیست بلکه مدافع حقوق ملت است و هرگاه که منافع ملی درخطر باشد داد می‌زند و مطالبه گری می‌کند

ارسال نظرات