رییس آموزش و پرورش اصلاندوز گفت:با شرکت 215 دانش‌آموز بسیجی آزمون علمی پویندگان و پیشگامان در مقاطع مختلف تحصیلی در دو حوزه امتحانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۸۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،"قدرت مهرآوران" همزمان با سراسر کشور آزمون علمی پویندگان و پیشگامان بسیج، برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه عشایری و اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در مدارس پسرانه باهنر و دخترانه راه زینب(س) باشرکت 215 نفر دانش آموز بسیجی دختر و پسربرگزار شد.

وی هدف از برگزاری این آزمون را تقویت و ارتقاء بنیه علمی، ایجاد انگیزه وآگاهی دانش آموزان از وضعیت علمی،تحصیلی خود دانست و گفت:این رقابت علمی به منظور ارتقاء سطح کیفی دانش آموزان برگزار می شود و دانش آموزان پس از آزمون می توانند جایگاه علمی خود را در سطح ناحیه، شهرستان، استان و کشور ارزیابی کنند.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز کمک به خانواده‌ها جهت دستیابی آسان تر به نقاط قوت و ضعف تحصیلی فرزندانشان،تمرین در یک رقابت کشوری،ایجاد انگیزه برای تقویت مطالعه در میان دانش آموزان را از اهداف دیگر این آزمون بر شمرد.

به گزارشارس تبار،قدرت مهرآوران رییس و بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اصلاندوز و حمزه محمدیان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه عشایری امروز از نزدیک در جریان برگزاری این آزمون ها قرار گرفته و مطلوب ارزیابی کردند.

دیروز هم با حضور 108 دانش آموز بسیجی دوره ابتدایی آزمون علمی امیدان در مدرسه الزهرا(س) اصلاندوز برگزار شده بود.


برچسب‌ها
 

ارسال نظرات