خبرهای داغ:

بازديد مديران آموزش و پرورش از قابليت هاي دانشگاه صنعتي شاهرود

مديران دبيرستان ها و هنرستان هاي شاهرود به منظور آشنايي بيشتر با امكانات و دستاوردهاي دانشگاه صنعتي شاهرود، از قابليت هاي اين دانشگاه بازديد به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۸۲۶۹۰۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مديران دبيرستان ها و هنرستان هاي شاهرود به منظور آشنايي بيشتر با امكانات و دستاوردهاي دانشگاه صنعتي شاهرود، از قابليت هاي اين دانشگاه بازديد به عمل آوردند.

دكتر حميد آقاجاني مشاور و رئيس دفتر رياست و روابط عمومي دانشگاه صنعتي شاهرود در ابتدای جلسه گزارش مختصری از وضعیت فعلی دانشگاه در خصوص اعضاي هيات علمي، دانشجويان، كارمندان، دانشكده ها، آزمايشگاه ها، رشته های مختلف موجود در مقاطع مختلف تحصيلي پرداخت.

وی افزود: در دانشگاه صنعتی شاهرود با همت همکاران هیات علمی چندین مجله علمي پژوهشي منتشر می شود که یافته های جدید در سطح کشور در حوزه های مختلف به چاپ می رسد.

آقاجانی با اشاره به نشر  مقالات علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، به عقد قراردادهای پژوهشی و تحقيقاتي با شرکتها و سازمان هاي ملی و منطقه ای پرداخت و افزود: دانشگاه صنعتی با رویکرد صنعتی و ماموريت گرا با شعار حرکت به سوی فعالیتهای دانش بنیان و فناور زمینه ایجاد فضای مناسب برای دانشگاه كارآفرين را دنبال می کند تا بتواند فارغ التحصيلان خوبي را تربيت نمايد.

دكتر حميد آقاجاني با اشاره به تاريخچه دانشگاه در جمع مديران دبيرستان ها به همكاري خوب بين آموزش و پرورش و دانشگاه ابراز امیدواری کرد که این برنامه ها و ارتباطات بتواند منشا خیر و برکت برای این مجموعه ها و شهرستان شود.

در این دیدار مهندس احمد باباخانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با بیان دیدگاههای خود در زمینه ارتباط موثر و سازنده دو نهاد فرهنگی در سطح شهرستان پرداخت و افزود: استفاده از امکانات وسیع دانشگاه برای دانش آموزان شاهرودی یک شانس است.

مهندس باباخانی در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با همیاری دو نهاد بتوانیم در راستای غنی سازی اندوخته های علمی دانش آموزان و دانشجویان که مدیران و آینده سازان این مرز و بوم هستند برنامه های منسجم اجراء نماییم.

در اين نشست دكتر احسني طهراني مدير كل امور دانشجويي و دكتر برادران مدير كل فرهنگي در سخنان جداگانه به نقش و جایگاه دو نهاد علمی در سطح شهرستان پرداخته و با تاكيد بر تعامل خوب بين دانشگاه صنعتي شاهرود و سيستم يكپارچه آموزش و پرورش شاهرود، به بيان قابليت هاي دانشگاه در حوزه هاي مربوطه، اثرات خوب تحصيل دانش آموزان شاهرودي در دانشگاه شهر خود و همچنين به حداقل رساندن آسيب ها، مسائل و مشكلات تاكيد كردند.

احسنی طهرانی در سخنان خود با ذکر این نکته که برنامه مشابهی که در سال قبل برگزار شد آثار مثبت فراوانی داشت افزود: در برنامه ریزی که با معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ مهندس کاویانی؛ داشته ایم قرار شده که امسال برنامه بازدید دانش آموزی تحت عنوان «جشنواره از دبیرستان تا دانشگاه صنعتی شاهرود» برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها